Image Hosted by ImageShack.us
Dolazak u Zagreb - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

15.01.2010., petak

Dolazak u Zagreb




Zatvorio je oči i razmišljao što sada, u Rijeku je odlučio poć ako bih uspio
da pronađe neki posao bilo bi lijepo, daleko i od žikice i od svoje maćehe.
Vrata kupea su se otvorila i na njima je stajao kondukter, kud tako brzo da
dođeš mislio je marijan posegnuvši u unutrašnji žep sakoa da izvadi kartu.
Nakon pregleda karte udaljio se kulturno pozdravljajući a Marijan se ponovo
zavalio na sjedište zatvarajući oči kao da spava, začuo je šuškanje,gospođa
mu se obratila nudeći bombone. Znam da ne spavate još izvolite se poslužit
govorila je pružajući mu tek otvorenu vrećkicu sa bombonima, uzeo je jedan
bombon doista je bio jako ukusan pravi voćni. Tako je počela komunikacija
između njih pričala je da već dugo radi sa mužem u Beču da je iz Zagreba i
da nemaju djece te da ide u Zagreb na par dana zbog obaveza. Izvinite ja kao
navijena pričam a kamo vi putujete upitala je, malo ironično se nasmijao kad
joj je rekao da ni sam nezna gdje putuje. Tako mlad i lijep dečko pa nezna kamo
putuje upitala je kroz osmjeh. Tek tada ju je malo bolje pokledao , gospođa je
izgledala simpatična sa tim svojim osmjehom. Lijepo joj je pristajao taj osmjeh
crna kosa joj je valovito padala preko ramena, da gospođo baš tako vraćam se
sa jedne promašene avanture neznam kako drugačije da to nazovem . Ja sam
Katarina predstavila se ona, on se takođe predstavio prihvatajući njenu ruku
bila je meka i topla . Sad kad sm se upoznali ne treba da me persiraš, hajde da
mi ispričaš kakva je to avantura bila. Ispričao joj je taj događaj sa Žikicom samo
je slušala otvorenih usta, nasjeo si na slatke riječi ali nije to kraj života mlad si
a ni rastava, djeteta nemate šta se sekiraš rastava braka nije bauk samo da si
bio pametan pa otišao. I gdje sad misliš da ideš upitala ga je, neznam idem za
Rijeku tamo ću pokušat dobit neko zapošljenje ako ne uspijem vjerovatno ću
poći u Novi sad. Vlak se zaustavio i ušla je austrijska kontroala , znači na granici
smo istovremeno su progovorili . Ni ona ni on nisu imali previše prtljage tako
da je kod njih kontrola bila brzo gotova, izvadila je iz torbe termosicu i nalila kavu
pili su kavu a vlak je pošao naprijed. kad su stigli u Maribor tu je bila kontrola malo
jača trajala je duplo više no sa Austrijske strane, i carinici i policajci su njuškali kao
psi. Kad su došli u Zagreb pomogao joj je iznijeti prtljagu. Idi pogledaj kad imaš vlak
za Rijeku i ako ne budeš trebao da čekaš možemo nešto da popijemo govorila mu je
kad se vratio i rekao joj da mora čekati više od četiri sata predložila mu je da bi joj
pomogao sa prtljagom pa če doma ona pripremit nešto za pojest i dok ona pripremi
popit će piće. Izašli su pred kolodvor te se uputili ka taksiju smjestili prtljagu i sjeli .
kućica u predgrađu Zagreba je bila doista lijepo uređena bio je kraj Aprila i sve je
bilo lijepo zeleno priroda se probudila u svoj svojoj ljepoti. Kad su ušli u kuću stao je
kao opčinjen , bilo je opremljeno sa takvim ukusom zastao mu je dah. Zadovoljno
je posmatrala njegovo ushićenje, to sam sve ja sredila jer muž se ne miješa sve je
prepustio meni. Doista si to tako lijepo uskladila sve nekako jedno drugo dopunjava
sve se tako lijepo spaja očaran sam sa ovom ljepotom govorio je on. Šta ćemo na
dvoje da popijemo upitala je može viski, ja bih rađe domaću rakiju ako može rekao
je on. Ne voliš viski ili nisi pio nikad upitala je, kušao sam ga samo nije mi nekako
po volji taj okus. Sebi je nasula viski a njemu domaću rakiju , nazdravili su dok su se
gledali u oči a njene oči su se sijale čudnim sjajem. Popila je i odložila svoju čašu i
primila njegovu iako nije bila ispijena, u životu sam navikla da dobijem sve što želim
a tebe sad doista želim govorila je prislanjajući svoje usne na njegove. Bile su sočne
usne zdrele žene, žene koja je znala što želi od života. Prihvatio je njene usne i za
tili čas zaboravio na Žikicu i na probleme koji su ga mučili , ljubili su se tako vatreno
stiskajući svoja tijela jedno uz drugo . Idemo u kupatilo rekla je skidajući sa sebe
bijelu bluzu koja je bila dobro popunjena njenim grudima, gledala ga je dok je polako
svlačila sa sebe a njegove oči su blistale zadovoljno gledajući njeno tijelo dok se je
i on skidao gledajući je. Kad je skinula grudnjak zasijale su se njene obilne grudi on
je ostao bez daha iako je prevalila četrdesetu bile su joj lijepe iako velike imale su tako
lijep oblik. Idemo govorila prihvatila ga je za ruku i povela ka kupatilu , čuj sad smo došli
a imal tople vode u bojleru upitao je nasmijala se je ima ne brini jer imam jednu gospođu
koja vodi brigu o kući nazvala sam je i sve je pripremljeno. Kupatilo se doista sijalo nije
još vidio takve ljepote, pustila je vodu u kutnu kadu i sipala mirisnu sol za kupku. Polako
je svukla gaćice okrećući se prema njemu posmatrla ga dok je on skidao svoje, prišao
joj je ljubeći je stiskajući se uz njeno tijelo. Ljubili su se dog su njene grudi bile kao jastuk
, uđimo u kadu rekla je. Ušli su u kadu okrenula mu je leđa stiskajući svoju zadnjicu ka
njemu dok su njegove ruke milovale njene grudi, da li ti se dopadaju moje grudi upitala je
da šaptao je on dok mu je ud poigravao uz njenu guzu. Miluj mi grudi jače to volim šaptala
je ona okrećući se prema njemu .

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.