Image Hosted by ImageShack.us
Žikica - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

12.01.2010., utorak

Žikica




Eh da je bilo kao u nekom filmu bilo je, nakon ludog seksa dok je ležao
razmišljao je jesam se usrećio u materinu jedna luđa od druge koji mi je
andrak ovo bilo potrebno. Što nisam spizdio na more na vrijeme mislio
je, možda još nije kasno za to . Tjedan je prolazio i bližila se dan kad je
trebalo da se nađe sa Žikicom, i kad je konačno došao taj dan otišao je
kod mornara . Tamo je već sjedila skockana ženska koju mu je prijatelj
predstavio kao Žikicu, kad su popili kavu pozdravio se sa njima govoreći
da ima nekog posla a oni da se upoznaju i dogovore. Marijan je sjedio na
kauču a Žikica u fotelji, posmatrao juje bila je sušta Micina suprotnost nije
bila onako izazovna kao Mica gledala je kao ranjena srna. To ga je i zavelo
sjedili su ona je pričala o svom poslu a on je slušao, radila je kao sobarica
u jednom hotelu u Gracu . Garantirala mu je posao jer joj je šefica obećala
da će da ga primi , bilo je primamljivo posao moglo bi doći u obzir odgovorio
je . Da ali treba da budemo venčani da bi mogla da te zaposlim i da živimo
tamo u hotelu. E jebi ga mislio je on u sebi vjenčanje , ma ne dolazi u obzir
mislio je. Pošto nije odgovarao upitala ga je šta nisi za venčanje, čuj vidimo
se prvi puta pa odmah vjenčanje. Ja sam uvijek zamišljao da se brak sklapa
iz ljubavi, ma bre ljubav će da dođe posle . Nije mogao zamislit da ostane kod
onih vještica iako se seksa ne bi odrekao, ustala je i sjela na kraj kauča a on
je ostao miran. Lepo je gore u Gracu ima gde da se izađe , hajde bre šta si se
ukočio ki neka stvar ja sam čula da si veseljak ili su te one veštice iscedile
do kraja. Eh mislil je Marijan to mi dođe il sa polta na kurac ili sa kurca na plot
ili osta kod onih vještica do proljeća ili se vješat . Pomjerila se do njega pošto
on nije odgovarao, Ju bre nisi ni pokušao da mi se primakneš da me poljubiš
koji vam je andrak sve ste jebežljive oma bi se pojahale a meni sad muka.
Moj živote ja te jeba nikad nisi kako treba, hajde da mi pričaš kako je bilo kad
si se ženio za jednu noć. Zašto si se vratio kod Mice je doistal ne možeš bez nje
Nije to bilo u pitanju to je bila osveta Mici a da imam kuda ne bi se ni vraćao kod
njih. Pa lepo hajde da ja i ti odemo kod tebe po papire pa da se venčamo i lepo
za Austriju, ne moraš ni da ideš više kod njih. Stara izreka kaže kad vrag ima
mlade ima ih u izobilju, njena koljena u sjajnim čarapama su počela da ga dotiču
a sijala su se kao pasija muda. Zavalio se nazad na naslon što je učinila i ona
i pri tome su joj butina zasjale još jače jer se suknja ovukla još više, najrađe bi
skočio među ta koljena kao tele . De bre reci nešto govorila je ona stavljajući mu
ruku na koljeno, e jebi ga našla si mjesto gdje treba svaka dlačica je poskočila na
njemu. Pao mu je mrak na oči okrenuo je glavu ka njoj a njene usne su već bile na
njegovim nije više ništa postojalo na tom svijetu, brzo su ostali bez odjeće nisu
imali vremena niti da razvuku kauč vodili su ljubav kao da im je to jedina prilika za
to. znala sam da si onaj što mi treba govorila je dok je on ležao na njoj . Tu možeš
da prespavaš pa sutra idemo odmah za Vareš da uzmeš potrebne papire i kad se
vratimo venčavamo se. Kasno uveče je došao mornar i otpratio ju doma, noć je bila
duga nije mogao da zaspi pa su mu oči izjutra bile kao Božićne sarme. Izjutra je
Žikicu i njega mornar odvezao za Požarevac na autobus ka Beogradu odakle će
sa vlakom da putuju u Sarajevo .

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.