Image Hosted by ImageShack.us
Noćno iznenađenje - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

09.01.2010., subota

Noćno iznenađenje




Bre deco da se venčate pa da lepo živimo govorila je Lina, ja sam za
oglasila se Mica upitno gledajući Marijana. Polako sa vjenčanjem za to
nikad nije kasno odgovorio je Marijan spustite vi malo loptu na zemlju
drage moje gospođe ne ide to tek tako, juče smo se kresali svako na
drugom mjestu a danas govorimo o vjenčanju. Da ali noćas ti je bilo
lepo kad si se kresao sa mojim detetom celu noć čula sam te ja kako
kako vrištiš, Lino, Lino neznam koga si mogla da čuješ jače smijući se
rekao Marijan. More bre deco čula sam vas obadvoje bili ste preglasni
jel morate da se čujete probudit ćete celo selo. More mamo od tebe sam
to nasledila i ti znaš da budeš glasna kad ti uđe unuta, ju bre dete ja sam
zaboravila kako to izgleda kako dugo nisam govorila je Lina dok je gledala
Marijana kao da bi ga potrošila istog trenutka. Bre mamo da ti ga posudim
večeras a ja ću sa Loranom da spavam govorila je Mica smijući se pri tome
ne bi imala ništa protiv govorila je Lina gledajući Marijana direktno u oči kao
da je tražila pristanak. Marijan je cijelo jutro proveo sa Loranom dok su njih
dvije pripremale ručak kao da je bio praznik, juha i pohano meso a one su
se cijelo vrijeme smijale pričajući nešto između sebe no Marijan ih nije ni
mogao čuti jer je bio u dnevnoj koju su od kuhinje dijella šira staklena vrata.
Za divno čudo i babu su pozvali da ruča sa njima što se nije prije dešavalo
Marijan se samo pitao šta li te dvije garave vještice spremaju kad je došla
takva promjena kod njih. Čuj Zete hajde malo danas da odemo u Ražanac
kod nekih prijatelja, može zašto da ne odgovorio je marijan lijepo je malo
izaći vani. Kad su došli kod prijatelja oni su ih lijepo dočekali bili su doista
prijatni ljudi nedavno je gazdin sin dobio prinovu pa su Lina i Milica u stavri
došle na babine točio se alkohol pilo se i mezilo, svi su navalili na Marijana
nazdravljajući no Marijan je više ljubio čašu no pio naime nije podnosio pijane
osobe i sebi nije dozvolio da izgleda poput pijanog čovjeka. Kad su mu se već
popeli na glavu nazdravljaući i tražeći da ispije do dna lijepo im je reka, napio
sam se samo jednom kad sam bio klinac kuvane rakije i ispovraćao nikad
više tako nešto neću sebi dozvolit i nemojte se trudit ja ću pit onoliko koliko
mogu da nosim a mene alkohol neće nosat. Svaka ti čast oglasila se stara
domaćica to još nisam čula, pustite bre čoveka i ne silite ga da pije kad neće.
Bio je već mrak kad su stigli doma i baba je pomuzla krave, Lina i Milica su bile
malo veselije topla kuća je učinila svoje bile su crvene kao rakovi. Loran je brzo
zaspao a njih troje gledalo neki film na televizoru, kad je film bio gotov Marijan
je pošao u banju a Mica mu rekla da će i ona doći čim sredi kuhinju i istušira se.
Marijan je ležao u krevetu razmišljajući šta učiniti , skoro je savladao san jer nje
nije bilo već dugo. Konačno su se vrata otvorila ali svjetlo nije paljeno, baš dobro
mislio je on jer je skoro zaspao. Mica je malo podigla pokrivače na dnu kreveta
i počela da se uvlači između Marijanovih nogu ljubeći ga i grickajući, naravno da
je postigla željeni cilj jer se Marijan uzbudio. Kad je došla do prepona i počela
da gricka nabrekli ud Marijan je pokušao da ustane ali ga je ona porinula nazad
i nastavila da ga pohotno uvlači u usta. Konačno je prestala i zajašila ga kao konja
te se svom silinom nabijala na njega, nešto mu se činilo neobično ali od strasti koja
je vladala nije bio sposoban misliti na to. Vrtila je guzom tako da ga je dovodila do
ludila, malo bi se umirila kao da joj je ndostajalo vazduha da bi onda nastavila još
žešće. Njegove prepone su bipe mokre od njenih sokova, počeo je da vrišti dolazeći
do vrhunca a tada se oglasila i ona inače čudno tiha cijelo vrijeme, taj glas kao grom
mu je odjeknuo u ušima. Kad su se stišali on je ostao miran a ona još sjedila na njemu
nije znao šta reći jer je shvatio da to nije Mica već Lina . Pokušavao je ostati miran ali
kad mu je počela rukama prelaziti preko dlakavih grudi kao da je eksplodirao nije mogao
da se kontroliše doživio je tako jaku erakciju, privukao ju je sebi okrenuo ju na leđa počeo
strastveno da prodire u nju dok se ona uvijala kao zmija .

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.