Image Hosted by ImageShack.us
Godine - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

29.12.2009., utorak

Godine



Noć je protekla u slatkom snu, a jutro osvanuolo obasjano suncem
Ćaća je rano otišao na posao i nije nikoga budio, a Marija je pustila
Marijana i Ivanu da odspavaju malo duže to jutro . Marijan ja ipak
ustao i umio se te joj pomogao pripremiti sve potrebno za mužu
i sa njom pošao u štalu da poslije potjera krave na pašu. Što si ti tako
raspoložen u zadnje vrijeme upitala ga je Marija muzeći kravu, pa znaš
školska godina je završena sad je raspust treba uživat malo zar ne.
Nešto si ti meni sumnjiv nisi mi kao prije kao da si našao novu ljubav
nisi valjda zaboravio svoju Leilu i zamijenio je sa nekom drugom curom.
Nisam samo sam shvatio da je to sa Leilom završena stvar i da nema
nikakve šanse da se sretnemo ponovo. Dobro nek bude tako kako ti
kažeš ali ja ti ipak ne vjerujem ima nešto čudno u tvom pogledu osjećam
ja to . Ma samo misliš da je tako sve je normalno, idem ja sad potjerat
krave na pašu a ti pripravi doručak pa probudi onu spavalicu da ne navikne
spavat tako dugo dodao je smješkajući se. Kad je sa kravama izašao na
brdo pogledao je po njivama okolo još su se vidjeli tragovi jučerašnje fešte
selo je još bilo tiho , jedino su se čula zvona na kravama koje su tjerali svi
na pašu. Halo šta je nisi valjda mislio sam da goniš krave na pašu čuo je
Željkov glas, nisam planirao ali te nisam ni vidio govorio je čekajući da bi
njegove krave prošle pored i da skupa pođu ka jezeru. Samo me interesuje
gdje si se izgubio sa onom Magdalenom jer smo dva put prolazili tamo a
nismo vas vidili, zaboravio sam pogledat u buzarinu štalu da se nista tamo
mućkali na sijenu. Baš imaš bujnu maštu nismo išli u štalu već u prirodu
i nije bilo nikakvog mućkanja, da nije bilo mućkanja nisam ja vesla sisao ja sam
vidio kako ste se gledali vas dvoje. Dobar komad ženske je samo ona je malo
starija od tebe, ma daj molim te kakve veze ima to sa godinama nećemo se
razmnožavat samo prijatelji smo. Da prijatelji koji se gutaju pogledima baš si
mene našao da me vozaš okolo, hajde pričaj mi šta ste radili samo ne izmišljaj
i ne pričaj bajki. Pa šetali smo jes naivan šta bi drugo radili ona je jako prijatna
sagovornica išli smo skroz iznad kalvarije baš lijep tamo sa one čistine se vidi sve
sjedili pričali viceve i pričali o njoj to je sve. U tom razgovoru su stigli na jezero
ostavili krave te se uputili nazad doma dok se šumom razlijegao ptičiji pjev srne
su veselo skakutale. Kad je došao doma Ivana još nije bila ustala, polako je
pošao gore noseći u ruci čašu vode, kad je ušao u sobu Ivana ga je gledala još
uvijek ležeći u krevatu. Samo pokušaj da me pospeš vodom pa ću te jastukom
tako opalit po toj tvojoj tikvi, nasmijao se ostavio čašu na stol i dohvatio ukrasni
jastučić sa kojim ju je gađao i pozivao da ustane. Hajde jutros si se izvukla da te
ne polijem vodom, ustani jer je doručak na stolu nećeš valjda da se ohladi .
Bježi vani da se obučem i dolazim, ček najprije mi reci koja je ono cura što si juče
šetao sa njom ? Ma prijateljica došla je tu kod Barbare upoznali smo se juče baš
je super ženskica, je super je onako na pogled simpatična i lijepa samo malo je
starija od tebe čini mi se. Šta je vama svi gledate na godine kao da je to jako važno
meni to ne smeta, znaš šta čitao sam u jednoj knjizi da je žena kao vino i da joj
ljeta donose dodatnu slast govorio je dok je izlazio vani.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.