Image Hosted by ImageShack.us
Ljepota krajolika - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

27.12.2009., nedjelja

Ljepota krajolika




E vidi ti njega kao nevinašce a ruke odmah ispod majice govorila je ona
ali nije imala ništa protiv toga , još više se isprsila kao da želi da pozira.
Kako sam se ja prevarila u tebi šaputala je ona dok joj je on ljubio grudi
sve više se spuštajući ka stomaku, no kad je svoj jezik zaustavio na
njenom pupku i počeo sa njim da se igra čvrsto ga je stisnula za kosu
kao da se plašila da će da prestane stiskajući mu glavu sve jače ka sebi.
Suknjica je na brzinu spala sa nje a ispod blještavo bijelih gaćica je stršio
brježuljak taj tako poželjni dio zbog koga se često gubila pamet, gricnuo ga
je kroz gaćice a ona ih je polako svlačila sve niže otkrivajući tu kolijevku
požude i slatkih sočnih sokova. Dok joj je jezikom prelazio preko nje drhtala
je cijelim tijelom kao list na vjetru mrseći mu kosu govorila nemoj da prestaneš
a on bi prestajao za trenutak spuštajući svoje usne niz njene butine do koljena
pa se opet vraćao na njenu vlažnu macu stavljajući sve dulje svoj jezik u nju.
Kad se ispravio i počeo polako prodirat u to carstvo samo je prošaptala nemoj
unutra molim te, ne plaši se prošaptao je čuvat ću te. Obavila je noge oko njega
pomijerajući guzu na glatkom i toplom kamenu a on je slijedio njene pokrete
u drugom smjeru ritmički ulazeći i izlazeći iz nje. Osjećao je svaki njen gib, svaki
njen trzaj tijela koje se uvijalo ispod njega , kad se malo skvrčio uhvatio je njenu
bradavicu u usta nježno je stiskajući zubima tada je eksplodirala uz glasan krik.
Zagrlila ga je jako ga stiskajući a on se umirio gledajući je u oči kao da je pitao želiš
li još jednom ponoviti to, oslabla je stisak nogu nastavivši pokretati svoje tijelo
a on je to jedva dočekao počeo je brže i jače da ulazi u nju i kad je osjetio da će
doći vrhunac izvadio ga je na njen stomak po kome se prosula topla i ljepljiva
bijela sperma, stisnuo se uz nju dok su mu trzaji potresali tijelo. Zadovoljan osmjeh
razlio se njenim licem a usne je stisnula uz njegove, čuj jako dobro to radiš za
jednog početnika koji se nikad nije ljubio kroz smijeh je govorila. Koliko ti u stvari
imaš godina upitala ga je, četrnaest imam ako te baš zanima, Lažeš imaš više
ako želiš pokazat ću ti krsni list kroz smijeh joj je odgovorio još uvijek ležeći na njoj
nije moguće da me balavac tako dobro obradio, da balavac nisi starija od mene toliko
da bi me nazivala balavcem, o da jesam starija sam od tebe šest godina da znaš.
E pa vidiš ja volim zrelije curice a jedna od njih si i ti, nema vode nigdje ustani da se
obrišem sve se lijepi na meni govorila je dohvatajući gaćice obrisala njega pa sebe i
stavila ih u torbicu. Navukla je grudnjake majicu i suknju a on se nasmijao, šta je tako
smiješno upitala je, ništa samo sam poželio da budem vjetrić i da ti ne izlazim ispod
te suknjice., vraže jedan aj sad mi reci koja je ta što te naučila tome, puno pitaš nijedna
me nije učila ti si mi prva a čitao sam mnogo o tome to je sve, o da čitao si misliš da
sam ja vesla sisala. Neznam šta si sisala ali kad si spomenula sisanje mogla bi pokušat
sa nečim konkretnim dok smo još tu, nisi ga oprao to ćemo ostavit za drugi put govorila
je prelazeći rukom preko njegovih prepona , idemo sad malo na brdo jer će društvo još
počet da nas traži govorila je sređujući svoju suknjicu. Ništa ne govoriš kako ti je bilo
pitala je ona grleći ga oko struka, zar ti izraz mog lica nije dovoljno ekao uzvratio je on
sa protivpitanjem. To znači da bi to trebali ponoviti upitala ga je, nemam ništa protiv
ponavljanja gradiva jer to je najslađe gradivo koje ne treba ni da se čita, o da ti si već
mnogo čitao o tome . Na putu su susreli društvo koje je već pošlo u potragu za njima
Pa gdje ste vi već smo se zabrinuli da se niste izgubili, bili smo već jednom ovdje ali
vas nismo našli, išli smo do kalvarije skoro šta ste se uplašili pa ja ne mogu da se
izgubim nigdje, nigdje do među mojim nogama prišapnula mu je.

Prorok.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.