Image Hosted by ImageShack.us
Drvarnica i tuširanje - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

21.12.2009., ponedjeljak

Drvarnica i tuširanje



Marijan je bio sanjar u njegovim snovima je sve je bilo u duginim bojama
Leila je bila ta koja je bila prisutna u svakoj njegovoj mašti i snovima, ona
je pustila korijenje u njegovom srcu i nije mogao da je odagna iz svojih
misli. Ćaća je naravno dozvolio da u subotu ide kod nastavnice i da joj
pomogne sredit drvarnicu a on je jedva čekao da dođe taj subotnji dan
jer je ta nastavnica bila tako prijatna i tople duše baš uvijek je imala neku
toplu riječ za njega. Rađe je bio u društvu starijih ženskih osoba a to je
vjerovatno bilo iz tog razloga što mu je majka tako jako nedostajala .
Uveče kad bi Marija i Ivana zaspale Marijan bi u svojoj sobici znao da
otvori prozor i dugo u noć sjedi pored prozora gledajući zvjezdama posuto
nebo sanjareći o budućnosti . Leilin cjelov kao da je osjećao još uvijek na
svojim usnama a grudi su mu se širile od nekog toplog osjećaja koji bi ga
obuzimao a neki nemir se uvlačio u njega osjećao je da sazrijeva mladić
u njemu. Prijatelji su ga pitali je li se ljubio sa Leilom a on nije želio o tome
da priča sa nikim čuvao je to u sebi a oni su mu govorili da se pravi važan
eh kako ste naivni mislio je sam u sebi, to je nešto najslađe što može da
se desi i to je samo moje nitko mi ne može to da oduzme, glupo mu je
bilo dijeliti to sa nekim . Došla je subota i Marijan se uputio poslije doručka
sa sjekirom i ručnom pilom da bi pomogao nastavnici da sredi drvarnicu
naravno ona se iznenadila što je došao tako rano još je spavala kad je on
zazvonio na vratima. O Marijane ti si uranio ja sam tako slatko spavala
govorila je ona otvarajući mu vrata ogrnuta samo kućnim plaštom koji nije
bio niti zakopčan do kraja a bjelina njenog veša koji je na trenutak bljesnuo
natjerala je Marijanu crvenilo u obraze. Uđi šta si stao rekla je sklanjajući se
sa vrata sjedi idem da se umijem pa popijem kavicu i tek poslije toga idemo
da sredimo drvarnicu, Marijan je ušao unutra i nije odolio da pogleda u sobu
gdje je bio ležaj na kom je ona spavala, pipnuo je jastuk bio je još tako topao
sjeo je na krevet i nije bio svjestan vremena koje protiče . Halo ja sam mislila
da si ti već skuhao kavicu, trgao ga je glas sa vrata , tako mu je bilo neprijatno
kao da je ostao bez teksta nije znao da progovori ni riječi , hajde vidiš da je sve
razbacano idem ja da stavim kavu rekla je odlazeći u kuhinju. Marijan je pognute
glave ulazio u kuhinju a ona se nasmijala , hajde pa nije to ništa tako strašno da
si poželio da vidiš gdje spavam. Hoćeš li t kavu upitala ga je, nisam je nikad pio
ali mogao bih da probam polako je dolazio k sebi Marijan. Kad je sjeo ona je
izvadila ćokoladi i još nešto kutiju cigareta, nisam znao da pušite rekao joj je
ona se nasmijala e vidiš ja ne pušim ali znam da ti voliš da zapališ cigaretu iako
to nije zdravo jer još si mlad za to. Ne ja ne pušim jedva je izgovorio a ona se
samo nasmijala, znam ja znam ne treba od mene da kriješ ali ako netko sazna
za ovo mogla bi da imam neprilike, ne plašite se znate da ja nikom ne prenosim
ništa. Već sam ti rekla da sam ja Vera kad smo sami i ne persiraj me zapamti to
jednom inače sve drugo pamtiš dobro. Kavica je popijena naravno Marijan je pio
bijelu i zapalio cigaretu . Drvarnica nije bila velika i nije bilo toliko posla pa i nije
bilo potrebno previše da se sredi jer je u jesen on iscijepao i složio drva tako da
su samo pomeli na jednom kraju a nakon toga složili drva koja su ostala te
počistili, bili su prašnjavi kad su završili sa poslom. E sad idemo dok ja napravim
nešto da pojedemo ti se lijepo istuširaj jer kao da si pokupio svu prašinu koja je
bila u drvarnici, o da nasmijao se Marijan kad dođemo pred ogledalo pogledajte
sebe . Ušli su u stan smijući se , e voda u bojleru je topla sad ćeš da se lijepo
istuširaš dok ja napravim nešto da ručamo. Kupatilo i kada eh kako je to lijepo
mislio je dok je ulazio unutra i skidao sa sebe radno odijelo koje je bilo puno praha
smotao ga i stavio u torbu te pustio toplu vodu u kadu koja je bila tako bijela .
Izvini nisam ti stavila ručnika rekla je otvarajući vrata kupatila a on nije imao niti
vremena da se pokrije sa nečim stajao je na sred kupatila bez ičega na sebi.

Prorok.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.