Image Hosted by ImageShack.us
Tako lijepo je skupa - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

18.12.2009., petak

Tako lijepo je skupa

undefinedundefinedundefinedundefined
Koliko dugo ću samo da maštam o tebiLeila, pitao se Marijan tako bih te rado
zagrlio a tko zna gdje si i da li sam ti uopće u mislima tamo gdje jesi sada.
Halooo netko je jako zaljubljen i nije prisutan, trgla ga je Ivana iz nekog polusna
dok je maštao o svojoj Leili. Da seko zaljubljen sam što mogu ali oteli su mi je
kao u nekim filmovima, samo da ja nemogu da idem u osvetu i da je vratim.
A jesil se ti zaljubila u nekoga sestrice? Tebe je stvarno konj opalil jače nego
sam ja mislila, nisam se ja još ni u koga zaljubila još ni u koga, ma da nisi ali
sigurno imaš neku simpatiju. E da ti je znati pa da me svi u školi zezate neću
ti reć , ma daj sestrice neću ja kao ti da rastrubim po cijeloj školi smijao se
Marijan bacajući jastuk na Ivanu. Počelo je jastuci su letili kao ptičice po sobi
a njih dvoje se smoijalo kao da ih ništa drugo ne zanima, halo vas dvoje oćete
li da mi rastrgate jastuke pa napravite još posla. Marija je stajala na vratima
sobe sa jastukom u ruci, sad san nadrapal povikao je Marijan , šta kukaš ne
vadi se sad ćeš da vidiš kako je to kad napadaš žensku slabiju od sebe .
Bilo je doista veselo jastuci i smijeh, hajde bar dok smo još sami da malo
uživamo tko zna hoćemo li moć poslije kad dođe maćeha . Sad je dosta idem
da sredim još neke stvari a vas dvoje uživajte , ne idemo svi skupa prije ćemo
da sredimo . Tako je idemo sve troje obavit što treba , ja ću u štalu a vas dvije
pođite pripremit nešto za večeru jer ćaća će da dođe uskoro sa njive gladan.
Marijan je pripremio mito za krave da Marija lakše pomuze , naravno i za ovce
kad dođu jer to je bilo obavezno, počistio svinjama i nahranio ih , te pošao doma
baš kad se ćaća pojavio na kapiji , e ikebana vrijedan si i ti bio vidim govorio je
ćaća. Sredio sam štalu sad još da Marija pomuze kad dođu krave i sve će bit
gotovo. Lijepo i treba joj pomoći jer ima ionako previše posla . Idemo unitra ja
jedva čekam da operem ruke i sjedem, naravno kavica i rakija te već čekaju
na stolu . Ćaća je oprao ruke i umio se a Marijan mu je donio ručnik da može
da se obriše pa su ušli u kuhinju a na stolu je čekala kavica rakija i meze .
E to djeco moja to mene odmori, rakijica i kavica onda sam ko novi mogao bih
ponovo poslije toga na njivu da radim, e moj ćaća ti si se dosta naradio sad sjedi
i odmori idem ja vezat krave jer čuje se bronza na svilenki a usput ću našoj
Mariji da ponesem kantu u štalu. Tako je ikebana moj idi pomozi joj, šta je ćaća
ne plašiš se valjda da bi ne netko mogao da ukrade, govorila je Marija kroz
smijeh. E ne bi ja tebe dao nikome još si mi mlada , znam ja da bi tebe ukrali
mnogi jer si mi vrijedna . Idemo mi a ti popij kavicu kad dođemo večerat ćemo
a poslije ćemo pričat zar jer lakše se priča kad se sjedi. Sve je bilo pripravljeno
Marijan je vezao krave a Marija pomuzla dok je on davao ovcama, zatvorio je
kokoši pa su se uputili u kuću gdje je Ivana već postavila stol za večeru.

Prorok
undefined

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.