Image Hosted by ImageShack.us
Ponovo u školi - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

09.12.2009., srijeda

Ponovo u školi


Pred školom je bilo mnoštvo djece 360 ih je pohađalo
osnovnu školu u Vijaci , kad je Marijan sa društvom
ušao u dvorište svi su ga gledali, malo neprijatan je bio
osjećaj. Željko je tražio pogledpm Borku ali nije je vidio
Marijan se nasmijao kad mu je to rekao, šta se smiješ
ne vidim je, ti je ne vidiš ali ja je vidim. Kako vidiš sad
me još zezaj , ne zezam se pogledaj na spratu netko viri
iza zelene zavjese a ja sam siguran da je ona. Jesil siguran
upitao je Željko, jesam i znaš kako ćeš provjerit , ja ostajem
ovdje a ti uđi i pođi provjerit. Željko se izgubio i uskoro se
prikazao na prozoru, Marijan je krenuo ka učionici zajedno
sa ostalima. Kad je ušao u učionicu Željko se crvenio kao
rak stalno gledajući prema Borki koja je sjedila naizgled
mirna u svojoj klupi. Je li bila ona iza zavjese, nećeš ni da
me upitaš rekao je Marijanu, šta imam da te pitam kad znam
da je bila ona. Dobro jeste doista je bila ona iza zavjese ali
kako si bio siguran da je bila? Malo razmisli zbog čega pa
nisam razgovarao sa njom i sad je ljuta zar ne , i nećeš sa
njom da razgovaraš zar ne vidim da si sjeo na svoje mjesto.
Ne , neću jer nema razloga, ako odem kod nje mislit će da sam
došao da se pravdam a nemam se razloga pravdat nikome za
ono šta sam učinio, ja i ona smo samo dvoje koje ide u isti
razred i ništa više. Ja tebe ne kužim doista , znam da ti se ona
dopada a praviš se blesav, ma sve je blesavo tu, ona trza na
tebe a ti ladan, ja trzam na nju ona ladna. Daj oladi malo ili idi
kod nje pa je osvajaj, počeo si malo mi ideš na jetre sa tim
svojim smotanim ponašanjem. Kaoko misliš da osvojiš žensku
zar ti treba pomoć u svemu, oćel ti trebat pomoć i noge držat
na ramenu. Smotan si nemogu si pomoć pa to ti je, smotan si ti
nema tu tehnike samo se napraviš tošo i odeš kod nje sjedeš ali
ne na llupu da izigravaš frajera već sjedeš do nje pa joj sasvim
mirno kažeš šta osjećaš. I pri tome je gledaj u oči i ne tresi se
niti kolutaj očima, lijepo joj kažeš, čuj Borka sviđaš mi se želio
bih da budemo par , zar je to toliko teško. Jebi se nije za tebe ali
za mene je nemogu, e šta ja tu mogu ,možeš reci joj ti. Daj molim
te oćul možda i da je poljubim umjesto tebe, a onda tebe umjesto
nje.Zvono je označilo poćetak časa i prekinulo njihov razgovor ali
će ga nastaviti poslije. Dobro jutro začulo se sa vrata , na kojima
je stajala nastavnica Evica , predavala je Ruski jezik nitko ga nije
volio ali nastavnica je bila slatka kao bonbončić. Gle tko nam je
došao u školu govorila je gledajući Marijana, sjedite nemojte da
stojite više. Kako to Marijane da te udario konj, moja greška ja sam
mislio da je kobila pa sam prišao sa zadnje strane govorio j kroz
smijeh Marijan a cijeli razred se smijao naravno i nastavnica. šta
ti ja mogu kad nisi gledao pa si nadrapao zbog toga i još ću ti ja
za nagradu dat jedinicu, drugarice nisam vas ni pitao ne možete mi
dat dok vas ne pitam. Samo se ti zezaj al ajde oprošteno ti je jer te
nije bilo u školi govorila je ona, znam ja da si ti vragolan , znam to
već odavno. Ja sam pristojan dečko mlad zelen i neukusan, ops
neiskusan drugarice nastavnice, ha ha ha pristojan dečko koji stavlja
ogledalce na nogu da mi vidi gaćice , to ti nazivaš pristojnošću. Ne
ali da sam va zamolio da mi ih pokažete bilo bi neukusno zar ne .
Dosta sad ću ja da te vidim kako ćeš da čitaš , otvaraj knjigu da vidimo.

Prorok.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.