Image Hosted by ImageShack.us
DOME SLATKI DOME - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

28.11.2009., subota

DOME SLATKI DOME


Spavao je kao top nije bilo snova i ustao je kao nov
eh danas doma, dome slatki dome tako sam te poželio.
Poželio sam da legnem u svoj krevet, da doručkujem
sa Marijom , Ivanom i ćaćom, ma poželio sam sve njih.
Ustajanje hajde šta se čeka prenuo ga je Markov glas
nisam navikao da se budim prije tebe prijatelju, ma ja
sam budan samo sam se malo zamislio, danas doma
idem prijatelju. Eh blago tebi ti odlaziš doma a ja još
ostajem ovdje a bit će tako dosadno, ma nećeš ni ti još
dugo prijatelju i ti ćeš idući tjedan na svoj lijepi Vlašić.
Idemo na umivanje pa na doručak a onda vizita i tvoja
barbika će doć prijatelju smiješio se Marko govoreći.
Dobro Marko hajde reci da li si vidio ovdje ljepšu od nje,
slažem se nisam vidio ljepšu ali ti joj se nabacuješ moj
prijatelju , e griješiš ja sam za nju klinac samo uživam
posmatrajući njenu ljepotu, uživam i divim joj se prijatelju.
Jedno je gledati ženu požudno a drugo sa divljenjem
ma daj jesil i to pročitao u tim knjigama, samo ti uzmi
knjige i počni da čitaš umjesto crtanih romana, daj molim
te Mirko i Slavko pobili pola Hitlerove vojske jeba te led.
A šta drugo da čitam kad nemam ništa, imaš u svakoj
školi imaš knjižnicu a knjižnica je i u svakom gradu samo
trebaš poći tamo i čitati. Dobro a šta tamo da tražim reci
vako u školskoj ćeš nać samo kalsike, ali u gradskoj ima
svega traži Alberta Moraviju i čitaj od njega sve za početak.
Doručak čuo se glas sa hodnika, idemo prijatelju na taj
zadnji skupni doručak ja sam gladan kao vuk a ti, i ja sam
prijatelju uzvratio je Marijan, kao da nisam od juče jeo .
Pa i nisi jedino ako si sanjao da jedeš nasmijao se Marko
nisam noćas ništa sanjao spavao sam blaženim snom.
Doručak je prošao tako lijepo čak ni Esma se nije javljala
Marijan i Marko su pošli u sobu čekajući vizitu da bi nakon
nje pošli malo vani,da iskoriste taj zadnji dan skupa.
Dobro jutro začuo se prijatan glas sa vrata , vizita je počela
Marijan je sa osmjehom posmatrao liječnicu dok je išla
od pacijenta do pacijenta. No ja konjaniče tvoj ćaća dolazi
jutros po tebe otpusnicu ću poslije vizite da pripremim a ti
se javljaj na kontrolu tamo vašem liječniku i čuvaj se konja.
Naravno da ću poći i čuvat ću se konja , ali nije konj kriv
ja sam kriv dobio sam šta sam tražio, ne bih smio tako da
postupam sa njim. Dobro drago mi je da tako razmišljaš
jer vidim da imaš dobro srce, sad ćeš morat i u školi dostići
ono što si propustio pošto isi bio na nastavi već u bolnici
ja ću da ti napišem i opravdanje za školu tako da možeš bit
miran zbog toga, još jednom mu je promrsila kosu sa tom
svojom nježnom rukom. Kad je izlazila još jednom je mahnula
i nestala iza zatvorenih vrata, eh jesi li vidio prijatelju šta je
ljepota, a tek kad da ruke u moju kosu kao da me rukne
dalekovod. To je odgovor na ljubaznost jer ljubazna riječ
svaka vrata otvra zapamti, eh Marijane , Marijane zajeban
si ti igrač meni se čini. Idemo mi vani jer će moj ćaća uskoro
doći pošto je radio juče popodne i sinoć po noći pa će sa
posla direktno ovamo po mene a onda sigurno idemo kod
tetke malo. Poželio sam tetka vidit ma taj ti je ko grom vojno
lice đenerl je ali za šalu je uvijek , tetka pošizi sa njim .
Zezaš se imaš stvarno tetka koji je vojno lice, da imam
u vazduhoplovstvu je ima neki činova malo more ja ih
neznam ni izgovorit nešto kao generalpotpukovnik je ako se
ne varam. Sunce je prijatno grijalo kad su izašli vani kao
gušteri da se ugriju , pošli su do kioska Marijan je odlučio
da će kupit nešto za Marka, neki mali poklon a vidio je
jedan nožić, čakiju da ima na svom Vlašiću da ga se sjeti.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.