Image Hosted by ImageShack.us
42 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

25.11.2009., srijeda

42 Nastavak


Večera je protekla u prijatnoj i veseloj atmosferi
jedino ih je Esma strijeljala ljutitim pogledima.
Vratili su se u sobu i nastavili kartanje dok nije
trebalo poć na spavanje, ali kad su oprali zube
i legki na spavanje san im nije dolazio na oči.
Kasno je Marijan zaspao, kasno i imao nemirne
snove, netko ga je proganjao a on nije mogao
da pobjegne iako se svojski trudio, nije uspijevao.
Jutro je došlo kao olakšanje, njih dva su još spavali
iako su se svi drugi probudili, Hajdemo spavalice
zvala je sestra Ana. Marijan se trgao na njen glas
sestra Ana da li je saznala šta je sa mojom Leilom
bilo je prvo pitanje koje je sebi postavio, zaboravio
je čak i na nemirne snove. Dobro jutro sestro Ana
rekao je ustajući, jeste li se vi naspavali i odmorili
od noćne smjene, o da Marijane jesam naspavala se
i odmorila, to me još nitko nije upitao ovdje u bolnici.
Hajde idite na umivanje pa na doručak poslije budemo
razgovarali ja i ti dodala je mrseći mu ionako razmršenu
kosu koja je izgledala kao rodino gnijezdo. Marijan je
uvijek gledao da je lijepo počešljan, izjutra je morao
prilikom umivanja da mokrim prstima prođe par puta
kroz nju i na brzinu posuši ručnikom da bi se počešljao
i izgledao kao čovjek. Bio je nervozan šta li će mu reći
sestra Ana da li je saznala nešto o Leili ili nije, zašto
mu se Leila ne javi bar dopisnicom, zna adresu bolnice.
Doručak je bio nekako u iščekivanju samo da vrijeme
proleti i da ode kod sestre da sazna šta je, Halo Marijane
šta si se tako zamislio, jel misliš o mojoj seki hajde reci
mi, pitao ga je Marko kroz smijeh. Ja zamišljam kako
spavam jer se nisam naspavao slagao je Marijan, no
doista se nije naspavao. Konačno je doručak bio gotov
izvinuo se Marku i pošao u sobu kod sestre Ane da sazna
jel sestra uspjela nešto saznati. Pokucao je na vrata i
polako ih otvorio kao da se plašio novosti koje ga čekaju
hajde uđi Marijane , uđi i sjedi, bila sam kod prijateljice
i ne nosim ti lijepih vijesti da znaš, ali nije kraj svijeta.
Stric je odveo Leilu negdje u Crnu Goru u Planine tamo
gdje živi njegov brat, moja prijateljica je davno jednom
dok je bila dobra sa njima išla tamo, veli Bogu iza nogu
nigdje sela nigdje trgovine a ni pošte, sumnjam da ćeš
nekad više vidit svoju dragu Leilu, žao mi te je ali tako je.
Bio je kao pokisla kokoš, kao da su mu sve lađe potopljene
izgubio je boju lica, sestra Ana je sjela na kauč do njega
zagrlila ga, eh moj Marijane imaš meko ali predivno srce
nije vam suđeno bilo to moraš da shvatiš i prihvatiš kao
nužno zlo. Oprostite sestro Ana molim vas za razumijevanje
sad bih volio da malo budem sa, idem malo leći, inače sam
slabo spavao sinoć , hvala vam za vaš trud neću vam
to zaboravit tako ste divni prema meni , zagrlio ju je i poljubio.
Legao je u krevet , prijatelj Marko je već spavao kao top
a on je počeo da razmišlja o sestrinim ali i o Markovim
riječima, mislili su obadvoje da je neću nikad više vidit eh.
Savladao ga je san, zaspao je i sanjao jednu osobu ali
nikako nije uspijevao da joj vidi lice, izazivala ga je pa se
izmicala tako da nije uspijevao nikako da joj vidi lice.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.