Image Hosted by ImageShack.us
39 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

22.11.2009., nedjelja

39 Nastavak


Marijanu je bilo neugodno, gutao je neku
nevidljivu knedlu koja je stajala u grlu kao
da ga je želila ugušiti. Najrađe bi se okrenuo
i pobjegao negdje daleko, daleko da ga nitko
ne vidi. Leila skoro je vrisnuo Marijan gdje li si
sad, tako te trebam. Bio je kao na vrućoj žeravi
nije želio razočarat prijatelja a tako bi rado bio sam
negdje daleko od svih . Markov ćaća je spasio stvar,
idemo ti ovo ostavit u ormarić pa budemo poslije
izašli vani. Pošli su u sobu da ostave stvari koje su
donijeli Marku, a Marijan je iskoristio te zamolio za
razumijevanje jer mora obavit nešto pošao ka wc.
Zadržao se dugo u wc,u misleći oni su otišli sad
ću da izađem malo vani , da im ne smetam a malo
samoće će mi dobro doći . Kad je izašao vani tamo
je stajala Mirjana već nervozna, uh ja sam mislila da
si upao u školjku koliko dugo te nema vani.
Izvini promucao je Marijan ja sam mislio da ste u sobi
pa mi se nije žurilo vani, samo se nasmijala.
Idemo u sobu, nevoljko je pošao za njom ka sobi i
smišljao kako da ostane u njoj , da ne ide vani sa njima.
Marko je već sve složio u ormarić pa je predlagao da
pođu do vani, ćaća bi popio kavu a mi možemo da
popijemo kokakolu. Uskoro će ručak podsjetio je Marijan
ma imamo još vremena do ručka, neće nam smetat piće
eh ponovo je propao pokušaj da ostanem u sobi a ne ide
mi se pomislio je Marijan u sebi. Došli su do kioska
ćaća je naručio kavu za sebe, Marko i Marijana kokakolu
a Marijan je tažio koktu, prijao mu je njen ukus više no
ukus kokakole. Eh jedva čekam da dođem kući na Vlašić
tamo je život čista priroda svjež vazduh, Marijane samo
da vidiš kako je lijepo jutro na Vlašiću, Marijan se samo
nasmijao pa i ja sam na planini rođen i kod mene je svjež
vazduh samo nema tolikih stada ovaca kao kod vas.
E da jesi al kad dođeš na Vlašić pa provedeš jedan dan
sa nama pored ovaca, Da jeste lijepo je samo nam je lisica
poštar a vuk šumar, kroz smijeh je rekla Marijana samo bi
nam još medvjed trebao bit predsjednik mjesne zajednice.
Halooo Marijane, ponovo se pojavila Esma, traži te tetka
i rekla je da dođeš odmah, samo ste mi još vas dvije trebale
pomislio je Marijan. Izvinio se društvu i pošao u ka sobi
Esma ga je uhvatila ispod ruke a Marijan ju je odgurnuo
od sebe kao da ga je njen dodir opekao, poput vatre.
Ma samo da mi je znat zašto tebe drže ovdje zbog ozljede
ili da ganjaš cure po bolnici. Ja sam došla u posjetu a tebe
nama nigdje, hajde zar nećeš poljubit tetku, nisi je poželio.
Jesam ko i lanjskog snijega pomislio je Marijan ali se
suzdržao, o da poželio kako ne pželiti najdražu tetku
među strinama , govorio je Marijan ne mogavši zaustavit
svoj smijeh. Šta je čujem da nema više one tvoje kako no
njoj bi ime, uh neće valjda opet pomisli Marijan, ne nema
Leile otišla je doma otpuštena je iz bolnice, da odpuštena
stric je došao po nju, istegla je jezik Esma.
Kozo nad kozama izletilo je Marijanu iz usta, gubi se da te
ne vidim šta si se zalijepila za mene kao taksena marka
ni štapom te ne bih dirnuo dobro zapamti odvratna si mi.
O da sad si bacio oko na Markovu sestru kad nema Leile
brzo si je zaboravio a mene ne vidiš kao da ne postojim.
A Bože budale od ženska čeljadeta izusti Marijan, pa jel
u tebe glava stvarno šuplja da u njoj ne može ništa da ostane.
Idemo tetka sjest samo da je ne gledam, kad su se udaljili
tetka upita, kako je njoj ime? Esma odgovori Marijan
eh još jedna balinkuša izvali tetka, ma tetka kako to ti
govoriš šta je sa tobom nemoj me sramotit jes krštena.
Jesam ja dijete krštena a ti kao da nisi navalio si na
tu svoju Leilu kao da je jedina ženska na tom svijetu i još
si smrkavac ajme šta će tek bit kad odrasteš, kakav ćeš
tek onda ženskar da budeš. Daj ti meni tetka reci nešto
kako to ti udata za Srbina , ti velika Hrvatica a on Srbin
i to viši oficir jel te osvojio on ili njegov čin govorio je
Marijan kroz smijeh, a ja ne bi smio imat Leilu jer nije
Hrvatica. Ma vidi ti njega kako mudruje eeeeeee zna se
tko ti je ćaća ne bi se mogao sakrit sve da bi želio kurvaru
mali. Ajde donijela tetka malo kolača dok si još tu da ne
kažeš kako te tetka nije posjećivala, hvala tetka jesil
donijela one svoje ormašice ? Eh te njene ormašice
Marijan se nasmijao, kad bi došla tetka iz Njemačke na
Javornik kod babe onda bi njih troje došlo takođe tad bi
se skupili svi u staroj kući bilo je veselo i lijepo.
Marijan je bio još mali, izjutra bi pošao donijet kanticu vode
pa bi iz ostave uzeo neku ormašicu, to jutro ih je dao
u žep kratki hlača a one onako meke natopljene slatkim
sve se zdrobila , svi su se smijali a Marijan morao da
obuče druge hlače od rođaka dok su njegove oprali.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.