Image Hosted by ImageShack.us
38 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

21.11.2009., subota

38 Nastavak


Slatko su se nasmijali toj umišljenoj kozi a ona
je još uvijek stajala kod vrata, uh imala je jezik.
E Marijane preko ferja da dođeš kod mene kući
da vidiš šta je život na Vlašiću, stada ovaca kao
da je snijeg zabijelio u pola ljeta a tek sira ovčijega.
Važi veli Marijan , znaš moj se ćaća riješio ponovo
da ženi, ako maćeha bude zlo, dolazim kod tebe .
Šta ti nemaš mame upitao je Marko, ne nemam
prijatelju umrla je ovdje u bolnici kad sam bio mali
nisam je ni zapamtio, a neznam ni gdje joj je grob
jer je pokopana tu na Koševskom groblju, ćaća
ćuti ne spominje je kao da nije ni postojala malo
sam ljut na njega zbog toga, a sad će se ponovo
da ženi nekom tamo Hercegovkom, zamisli ona cura
a ide za invalida sa troje djece, mora da je neki cvijet.
Idemo malo vani do ručka, jer ako ti doista u petak
ideš doma tko zna kad se budemo ponovo sreli.
Izašli su a Esma ih je pratila onako izdaljega kao sjena
vidi ti nje doista je dosadna kao konjska muha.
Pusti je nemoj počinjat svađe vidiš da sa njom nešto
nije u redu, neću pravit scene jer ne želim da se
ćaća mora sramit zbog mene rekao mu je Marijan.
Marko se samo okrenuo i zaprijetio joj a ona mu
isplazila jezik, čudno jezik joj je bio mali a toliko je
pričala, kako ju ne zaboli našalio se Marijan.
Zaustavili su se kod trafike a Marko je kupio roman
Mirko i slavko , ja volim da ih čitam zanimljivi su
veli Marko, ja ne volim crtane romane , volim čitat
ali samo knjige odgovorio je Marijan. Halooo Marko
začulo se, Marko se okrenuo , hej Marijane stgla mi
je posjeta, bit će Vlašićkog sira i domaćih kolača evo
mog ćaće i sestre idemo da te upoznam sa njima.
Uh koje brčine kod tvog ćaće pomislio je Marijan kao
kod Vuka Karadžića, kad su stigli do Markovog ćaće
iza njega se pojavila jedna slatka ženska glavica sa
mašnom u kosi. Pošto se izljubio sa ćaćom i slatkom
djevojčicom , Marko ih je upoznao, ovo je moj ćaća
Marijane a obo mi je sestra, ćaća ovo je moj cimer
iz sobe krevet do kreveta, idemo sjest negdje na klupu.
Markov ćaća je nosio ruksak na leđima , skinuo ga i
sjeo na klupu, a pored njega je sjeo Marko, sine kad
ćeš ti kući pitao je ćaća Marka, neznam ćaća trebaš
upitat doktoricu ma i meni je dosadilo ovdi, a Marijan
ide u petak to je prekosutra, volio bi i ja poć u petak.
Markov ćaća je iz džepa potegao neku flašicu jako
lijepu i popio iz nje , te napunio lulu i zapalio zadovoljno
odbijajući dimove. Marijan se naslonionio na klupu
posmatrajući Markovog ćaću i njegove brkove.
Ruke su mu bile sa velikim šakama a tako nježno je
držao lulu u njima kao da je miluje,imao je blage oči
koje su veselo gledale okolo. Marijane upitao je odakle
si ti, ja sam iz Vareša, u stvari jednog sela kod Vareša
a iz malog Rima si znači, bio sam više puta tamo kod
vas u Očeviji prave dobre kose i peke, jel znaš di je to.
Da iz tog sela idu u školu kod nas, oni imaju samo do
četvrtog razreda školu pa stariji idu kod nas u Vijaku.
Da tamo su maistori, iamju majdane i rade jako dobro
poznati su jako po svojim proizvodima koji su kvalitetni
doista ja ih imam više i često idem u Oćeviju. Čiji si ti
upitao je, ja sam sin Bpže Matić Anđelova, neznam ga
ali čuo sam za njega kad sam bio u Oćeviji, kad budem
drugi puta navraćao možda navratim i do vas, kad god
došli dobro došli uzvratio je Marijan. Sad ću vas ostavit
sigurno imate šta pričat a ja imam još nekih obaveza
pokušao je Marijan da se izvuče i ostavi ih malo same
O ne, ne smetaš nam Markovi prijatelji su dobro došli.
Bilo mi je prijatno sa njima, Marko se stalno smješkao
gledajući Marijana koji je bio crven kao paprika, znao
je što je tako crven. Marijane da te upoznam sa sa
svojom sestrom, Marijan je podigao pogled ka njoj a ona
je takođe bila crvena kao da će joj obrazi pući svakog trena.
To je moja sestra blizanka ime joj je Mirjana, drago mi je
rekao je Marijan , ja sam Marijan, pa zna da si Marijan
jer sam to rekao kad sam te predstavljao , nasmijao se Marko.

Prorok.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.