Image Hosted by ImageShack.us
36 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

19.11.2009., četvrtak

36 Nastavak


Stric je ušao u autobus a da se nije pobrinuo
za prtljagu, šofer je prišao Leili i pitao da li
i ona putuje , da rekla je treba kufer dat unutra
a karte su kod strica koji je upravo ušao u autobus.
Evo odmah govorio je ulazeći u autobus po ključ
uslužni šofer je uzeo kofer otvorio vrata i ubacio
kofer dajući joj potvrdu, ja ću naplatit od strica.
Ušla je i sjela pored strica, mada bi rađe sjela
daleko od njega da ga ne gleda, ali plašila ga se je.
Naslonila se i zatvorila oči a stric je upalio svjetlo
iznad njih da bi mogao čitati oslobođenje, Leila
bi ga najrađe ugasila ali naravno da nije imala
hrabrosti da bi mu to rekla, bio je ljut kao hrt.
Konačno se pojavio i konduktre što je značilo da
će autobus uskoro da krene na put, Leila je u sebi
želila da bi sa bar pokvario, samo da ju ne odvede
daleko od Marijana. Konačno su krenuli a Leila se
trudila da još jednom vidi kroz prozor Sarajevo
koje se budilo, tko zna kad će ponovo i da li će
ga više ikada vidjeti. Izlazili su iz Sarajeva gledala
ga je i uzdisala a stric je bio zavaljen na sjedalu
i spavao kao top, Leila je nagnula sic i lijepo se
namjestila zatvorivši oči prepustila se svojoj mašti.
Marijan je ustao i pošao vani na hodnik, umio se
i stao pored prozora gledajući grad koji se budi
iz noćnog sna, eh Leile, Leila gdje si sad da li si
noćas spavala? Gledao je nebo i razmišljao kao
veliki odrastao čovjek, pitajući sam sebe, šta imam
od života? Bože zašto se sve to događa, zašto mi
oduzimaš ono najdraže, majka, sestra Julija a sada
i Leila, dokle ću ovako morat da živim i samo trpim.
Oči su mu zasuzile, na brzinu ih je obrisao kao da
se plašio da bi ga netko mogao da vidi sa suzom
u oku. Pacijenti su počeli da ustaju i umivaju se
a on je još uvijek stajao kod prozora, dobro jutro
Marijana pozdravila ga je sestra Ana jesil spavao
noćas bar malo, o jesam malo sam zaspao nosćas
u stvari pred jutro ali nisam dugo spavao probudio
me san. Nadam se da nije ružan san bio u pitanju
upitala je sestra Ana, ne nije slagao je Marijan na
brzinu mada nije znao razlog za to, hvala vam sestro
Ana za vašu toplinu i dobrotu koju mi poklanjate
rekao je i poljubio je u lice a sestra ga je zagrlila
i privila na grudi tješeći ga da će to sve da dobro završi.
Hajde idi ja moram još nešto obaviti pa ću poć doma
malo odspavati vidimo se sutra, Marijan je pošao
u sobu razmišljajući kako bi doista bilo lijepo kad
bi ćaća donio drugačiju odluku o svojoj ženidbi.
Uputio se u sobu i sjeo čekajući doručak iako nije bio
tako gladan , susjed Marko ga je pozdravio pitajući
da li si ti noćas uopće spavao Marijane? Da malo
sam zaspao ali sam sanjao nešto i probudio se, nisam
htio da ometam nikoga pa sam izašao vani da se umijem
i sačekam da se vi probudite, eh prijatelju ja sam
spavao kao top i još bih mogao da spavam ali gladan
sam kao vuk i jedva čekam da pozovu na doručak.
Marijan se nasmijao Marku koji je doista bio dobrog
apetita i uvijek očistio tanjir tako dobro da je izgledao
čist. Doručak začulo se sa hodnika, idemo prijatelju
rekao je Marijan zagrlivši Marka, pošli su na doručak.
Kad su ulazili u trpezariju, tamo je stajala jedina osoba
koju Marijen nije mogao da pogleda očima, razmažena
i umišljena Esma , Bože pomisli Marijan pa ona je
doista otkačena do daske još ima obraza da mi se smije
u obraz, najrađe bih je uhvatio za gušu i davio sve dok
još diše. Dobro jutro Marijana začuo je njen glas ali
nije se osvrtao ni odgovorio, no Marko se okrenuo
i unio joj se u lice govoreći, ćuti kozo rogata jer ću
da ti uknjižim jednu roditeljsku da ti izmijenim tu tvoju
glupu facu. Nije se osvrtala na njegove riječi samo
se nasmijala, idemo Marko nemoj da nam ta koza
pokvari doručak. Uh to ju je tako pogodilo pa se
bijesno frknula kao mačka i uputila se ka svom stolu.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.