Image Hosted by ImageShack.us
30 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

13.11.2009., petak

30 Nastavak



Ručak je protekao brzo jer su se dogovorili
poslije ručka da se nađu vani, Marijan je
pošao u sobu onako na brzinu.
Kad je otvorio vrata sobe zastao je kao ukopan
na krevetu je sjedio ćaća a pored njega stajala
tetka, uh osjetio je da nešto neće biti kako treba.
Pored prozora je stajala Ivana i kad ga je ugledala
potrčala je prema njemu grleći ga, odmakla se
malo pogledala flaster , Bogu hvala prošaptala
pazi se tetka je ćaći napričala svega toga šapnula je.
Pokunjen je pošao da pozdravi ćaću očekujući
pridiku od njega, tako su zvali ćaćine izljeve savjeta.
Ćaća je bio dobre volje što ga je začudilo, zagrlio ga je
govoreći e ikebana, ikebana dobro si mi prošao.
A sad hajde da vidim tu svoju snajku, valjda ćeš
je ćaći predstavit , Božo šta je s tobom jel te rakija
uhvatila povikala je tetka. Pssssst rekao je ćaća
stavivši prst na usta i gledajući tetku, pa to su djeca
pusti mene da ja uredim tu stvar jer ja sam roditelj.
Marijan je zinuo u nevjerici, nije očekivao takvo
ćaćino ponašanje.Tetka je stajala otvorenih usta
nije mogla da vjeruje svojim ušima a izgledala je
kao da je dobila hladan tuš, ja i moj ikebena ćemo
skupa da idemo ašikovat , ja udovac a on momčić.
Ikebana on je to tumačio kao otrgan cvijet, tako
je nazivao Marijana jer je bio nježan i u svemu što je
radio vidilo se da mu majka najviše nedostaje od svih.
Idemo malo vani na svjež zdrak vani je lijepo
vrijema, pošli su vani a na stepenicama je čekala Leila
kad je Marijan naišao sa ćaćom uhvatio je ćaću za
ruku i rekao ćaća ovo je Leila, Leila ovo je moj ćaća.
Ćaća je pružio ruku i predstavio se a Leila se jedva
snašla pruživši ruku rekla ja sam Leila ali ne tiho
kako je Marijan očekivao, već jasno i glasno gledajući
ćaću direktno u oči. Tetka je puhala kao stari ćiro
ispod Vareške visoke peći, kao da će svaki čas da
eksplodira, zinula je da nešto kaže ali ćaća ju je tako
pogledao da je samo zatvorila usta i pošla niz stepenice.
Curo ideš li i ti s nama malo vani upitao je ćaća
a na licu mu je bio osmjeh, i Leila se nasmiješila
da idem i ja malo vani poslije ručka volim da prošetam.
Vani je vrijeme bilo toplo, sjeli su na klupu i čavrljali
ćaća je lijepo pričao sa Leilom, pričala mu je svoju
životnu priču o tome kako su joj roditelji poginuli u
saobraćajnoj nesreći i kako živi sa stricem koji se brine
za nju od te nesretne saobraćajke.
Marijan je sjedio ne vjerujući a tetka samo što nije
počela da se dimi od neke jeze, kao da je sve pogorjelo.
Marijan i Ivana su pošli da malo prošetaju, pitao je
Ivanu kako je Marija, šta radi, šta ima novoga u školi
šta ima u selu. Iz škole su te pozdravili i poželili
da što prije ozdraviš, a Marija te puno pozdravlja
i želi da nam se što prije vratiš, nedostaješ nam
a i ćaća te stalno spominje. Tetka mu je punila uši
o toj Leili, baš je lijepa, jel istina da je to tvoja cura?

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.