Image Hosted by ImageShack.us
27 Nastavak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

10.11.2009., utorak

27 Nastavak




Bio je na trncima nije mogao ni da jede
pokupio je suđe te pošao da ga ostavi
i kad je prolazio pored Leile ubacila mu
je pisamce u žep od mantila.
Požurio je vani da vidi šta piše na tom
listu iz sveske koji mi je Leila ubacila.
Sjeo je na krevet i počeo da čita, pisala
mu je da je u saobraćajnoj nesreći ostala
bez roditelja te da živi kod strica, amiđe
kako je napisala, da je stric jako strog.
Eh to sam i ja primijetio pomislio je
Marijan, kako me samo prostrijelio pogledom
kao da su mi se noge odsjekle od tog pogleda.
Ima veze ovdje i moramo pazit da se nađemo
a da nes nitko ne vidi, poslije večere se nađemo
na stepenicama pa se dogovorimo .
Sjeo je pokušao da čita ali nije išlo, misli su
mu bile negdje drugo, vidio je njeno lice
kao gar crne oči i raspuštenu crnu kosu.
Halo Tko to sanja otvorenih očiju, trgle su
ga ženske riječi iz nekog polusna.
Pogledao je iznenađen pored kreveta su stajale
dvije njegove tetke, sestre od pokojne mame
imao je tri tetke u Sarajevu, dvije su došle
da ga posjete u bolnici.
Pogledaj našeg bolesnika, našeg konjanika
dobro je još i prošao, a mi se uplašile.
Da dobro je prošao kad već osvaja cure
dobacio je susjed sa prvog kreveta do njega.
Marijan ga je pogledao tako kao da bi ga popio
u kapi vode, bilo mu je neugodno, zbog toga.
No hajde reci tetki koja je to curica
kako se zove daj pokaži mi je da vidim kakva je.
Leila joj je ime ponovo se oglasio susjed, Leila
Leila ponovile su tetke u glas pogledajući se
kao sa nevjericom.
U vrećkama su donijeli voće, kekse i soka
te to stavile u ormaricu, idemo malo prošetat
ne volim bolesničke sobe rekla je tetka Fanika.
Ustao je navukao mantil i pošao za njima vani
a već na stepenicama je počelo čitanje bukvice
Leila , balinkuša joj kad te kažem ćaći. šta će
ti balinče, ma šta će ti i cura još si zelen, još
mirišeš na materino mlijeko, baš si baksuz.
Gledao ih je sa nevjericom, ne vjerujući svojim
ušima da se to doista dešava, kod njih doma
se nikad nije čula takva riječ.
Šumari su većinom bili muslimani i ćaća je bio
jako dobar sa njima, dolazili bi doma kod njih.
Ćaća im je govorio da su svi ljudi jednaki da su
svi Božija djeca, kad se uđe u muslimansku kuću
da se kuća poštuje ili u Srpsku kuću takođe.
Jedva je čekao da završi posjeta njihove riječi
su ga tukle kao čekići po negovoj glavi a rana
ga je počela boljeti, uhvatio se za glavu i čučnuo.
Prestale su sa prodikama i pitale ga šta mu je
a on je odgovorio da ga rana boli i da kljuca
kao da se gnoji, uhvatile su ga ispod ruku i
povele nazad do dežurne sestre, sreća dežurna
sestra je bila Ana.
Šta se desilo upitala je sestra uplašeno, šetali
smo kad se uhvatio za glavu, i veli da kljuca kao
da se gnoji.Marijan je namignuo sestri a ona rekla
tetkama izađite vani on nek sjede dok ne dođe doktor.
Kad su tetke izašle sestra ga je pitala šta se dešava
ma ništa sestro onaj susjed je spomenuo Leilu pred
njima pa su mi počele prat mozak prodikama .
Nasmijala se od srca, dobro si se snašao, idi ti
sad u sobu a ja ću im reći da sam ti dala inekciju
i da trebaš mir da inelcija počne da djeluje.
Izašao je vani a sestra objasnila tetkama, da je dobio
inekciju i treba da leži, pozdravio se sa njima
a one su na odlasku u glas" Pamet u glavu "
Legao je i zaspao susjeda nije bilo na krevetu
a očitao bi mu bukvicu, probudili su ga za večeru
nije imao tek samo je sjedio, i čekao da Leila
pođe vani. Konačno je ustala a on pošao za njom.
Popeli su se na kat i izašli na balokn te sjeli na
klupu jedva je čekao da progovori, znaš Marijan
onaj moj stric je jako vjeran i strog, ma ja sam
pogriješila kad sam mu rekla tvoje ime odmah
je podivljao, vla šta će ti vla, još si mlada
a ti kao da nisi tu zbog bolesti, kad dođeš kući
ja ću tebe sredit već, balavice jedna.
Zar i tebe pitao je Marijan, da nije valjda dolazio
i kod tebe?
Ne nije i ja sam imao posjetu, dolazile mi tetke
pa susjed istegao jezik i veli da osvajam curice
ali sve bi bilo dobro da nije spomenuo tvoje ime
a one meni idemo vani pa prodika, šta će ti
balinkuša. Pogledali su se i počeli smijat kao ludi
a kad su prestali da se smiju ni sami nisu bili svjesni
kad su prislonili usne jedne na druge.

Prorok.


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.