08.10.2007., ponedjeljak

PMF report

Ljudi sorry što se uvijek javljam sa zakašnjenjem, ali nisam još u Zagrebu nabavio net pa moram čekati vikend da se prikopčam, pa sad krenimo.....
Ono što mi nitko nije rekao na upisu jest da knjiga svaka ima minimalno 1200 stranica madi da je sva literatura na engleskom, mislim meni engleski ide super, ali knjiga od 1500 stranica je teška sama po sebi, a kamoli tek na engleskom.....ok dosta jadikovanja.Nas par je otkrilo da je ta knjiga multipraktik. Ona vam pegla kičmu ako ju nosite u torbi. Ako ju stavite na krevet pod težinom će se saviti i poprimiti anatomski oblik, ako vam otpadne noga na stolu University Physics i tu će dobro uskočiti, možete ju koristiti i u teretani, zamjeniti će svaku vrstu bućica, ako vam neko rovi po torbi u tramvaju, smrskat će mu stopalo, svjetski poznate manekenke nosile su je na glavi i uspjele sa svojih 39 kila prošetati po pisti 20 metara i srušiti sve zakone fizike, tako da svi u knjižare i nabavite svoj University Physics.Da ne bi bilo da pričam lovačke evo i dokaza

Image Hosted by ImageShack.us


Na faksu je inače super, kemičari su baš spaljeni, mislim da ćemo se dosta družiti partypartyparty. Od zagorki koje imaju rakiju u stanu, karlovčana i karlovačkog......meni sve pašesretansretansretan

Ok sad nešto interesantnije. Zadnji vikend prije odlaska na faks bio je oproštajni tulum ekipe s posla za kraj sezone, imali smo svoj prostor, besplatnu cugu i hranu u neograničenim količinama. Sasvim sam normalno plesao na malom stolu( škola narodnjakarofl), ali uspio sam pasti za biljarskog stola i udarit koljeno kojeme i danas me boli. Slike s partija se čuvaju u najvećoj tajnosti, ali zato mogu pokazat sliku sebe i djela konobara koji su tu večer nisu morali raditi do 5 nego do 2 hehe, najbolja su vjenčanja na kojima ne moraš raditi do kraja, Iako općenito percepcija vjenačanja se mijenja kad si s one strane crycrycry, ono 5 ujtro, trebaš stavit čačkalice na oči da bi mogao gledat, a oni pjevaju nećemo noćas doma...... tad sam u stanju ubitiburninmadburninmadburninmad



Tako da izvodimo zaključak:
konobari mrze sve goste
vole se šetati tako da ih gosti tračaju i sline za njima(ja isto slinim za zgodnim konobaricama, to svi rade naughtynaughtynaughty)
i prave se simpatični kako bi im dali napojnicu coolcoolcool

P.S Zanemarite ove odvratne mašne koje moramo nositi oko vrata crycrycry
- 13:21 - Komentari (29) - Isprintaj - #

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink