18.09.2007., utorak

ponovo nazad

Nakon tromjesečnog intelektualnog apstiniranja vraćam se i ja. Spritualan, religiozan i openminded više nego ikad. roflroflrofl Da možda u nekom drugom alternativnom svijetu.Tu je i dalje vaš djetinjasti,pokvareni dežurni zlobnik spreman da oguli sve što mu se nađe na putu.
Prvo moram mijenjati ime bloga s obzirom da sam sad kolega s PMF-a.
Pa krenimo redom. Ne prolazi ni dan a da ne čujem trač o Alastorovoj voljenoj Tamari. Oduvijek je bila vječna inspiracija. Dok smo u El Riu između moja dva proljeva razglabali o izgradnji spiritualne piramide na transcedentalnoj razini radi zaštite od uroka jer sam se zamjerio kuharici s posla, uglavnom nisam joj dao čistu čašu dok sam radio na šanku, stisnuala je one svoje male debele oči i neš promrmljala, ja sam joj graknuo ko mačka u facu, ko mene urokom ja njega slinom i maloj retardiranoj djeci što izlaze iz ogledala iz drugih dimenzija, na kavu su nam došle čikita i frendica. Čikita je potresena. Ispričala nam je priču kako su joj astralnu projekciju sinoć tri tipa silovala. roflroflrofl.

Image Hosted by ImageShack.us


Ono nisam baš pristaša paranormalnog ali jučer mi je frendica napravila jedan keltski križ tarot kartama i izgaltala sudbinu. Uglavnom moja karta osobnosti je bio vitez mačeva koji je pokvaren, zao, dobar samo prema onima koji su dobri prema njemu i u njemu se osobe samo mogu razočarati roflroflrofl. Pa sad vjerovali ili ne. Uglavnom navodno Tamara hoda sa jednim od čikitina 3 tipa iz snova, no ovaj je za čikitu prekrižen, mislim kako može biti s njom, ona uopće nije zrela, jedino što je zrelo na njoj je narančina korabeljbeljbelj. A i alastor je počeo sa ljubomornim ispadima oko tamara. Čikitina brendica i ja smo se samo pogledavali. Ja sam imao tupi pogled od mamurluka......previše alkohola.....Nina....narodnjaci.......cure bez gaća........bambus.......a frendica je koncentrirano motala duhan. Čikita histerizira, gađa ljude na susjednim stolovim žlicama za kavu i pokušava nas uvjerit da je znala da je osobna karta osobni dokument sa slikom, ona se nije obrukala, uglavnom morali smo joj reći da je sve uredu i da smo se šalili. Čikita je utučena jer joj zelena tamara sve uzimacrycrycry.
Uglavnom moj osobni horoskop mi je rekao da osobe rođena datuma kao i ja koji se uostalom i rimujebeljbeljbelj imaju dara za okultno, a ja mislio na faksu dodatno zarađivat instrukcijama, mislim uz moj dar za srat i + ovaj za okultno Tarot će biti pravi ulov, Svi će kod mene tražiti zaštitu od urokljvog oka. I da btw imam pierce na obrvi, dva roga ili spikea, taman mi je sve lijepo zaraslo, ali me cura koja krade tanjure po gay partijima 2 puta glavom na kojoj je bila masna kosa udarila u pierce, prokrvarilo i upalilo se, ali već polako prolazi sretansretansretan
Uglavnom the fat one je konačno probijen. Voli drkat na stare tete. Nama je pokušao prodat priču kako je goga 39 sexy.Ona mu šalje slike preko maila.Fuj nekrofilija.E pa mi smo otkrili da goga 39 nema 39, nego 93 godine i da je prekjučer umrla od starosti, imala je parkinsona pa su joj se ruke i noge još uvije tresle pa se činilo kao da hoda. Perverznjak jedan, jedno je volit starije tete, ali bake su druga stvar. On svoje ponašanje izražava kao nekonvencionalno. Kako kaže moj frend nekonvencionalni su dečki s rozim majicama, ti si bolestan. Liječi se beljbeljbelj
Toliko od mene. Za 10 dana odlazim u metropolu. Vidno nabrijan na faks. Baš me zanima koliko će me držati.
- 15:59 - Komentari (27) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink