20.05.2007., nedjelja

Tračevi izlazite napolje

Škola je ubrzo gotova, što znači da ću se ubrzo upisati na faks, ali kako moje gigkovske aspiracije nikoga ne zanimaju krenimo pa na ono bitno, svaki trač koji još nije proširen izaći će napolje na norijadi, a vrijeme je da neke otkrijem sada. Kako običaj tračanja u Corsu ide po redovima, tako ću i ja. Uzeo sam Corso jer su tamo pali prvi veliki tračevi.


T.K poznatija kao Ufur

U p.m, cura se toliko blamirala da ne znam odakle da počnem, lignja od sto metara, pad s borke od 30 m, što su gobleni i dijaspora?!?!?!?.No naravno tu je i naš toplo hladni odnos koji eksplodira na dance flooru, no nikad mi neće oprostiti što sam joj ukrao čučanj. Jeah girl you make mi head over heelscerek.

T.Š poznatija kao Blizanka

A što reći, gulaš, kremšnita?! Orbit i grejpfrut, mačići koji nestaju u daljini, opaki mini shooper i krik nevine djevojkeeekeekeek što gubi ljubimce i poziva čudovišta da ju snjegom vuku mjesto vukova.

M.D poznatija kao Femme Fatale

Mislim da je sve rečeno na alastorovomblogu. Kombinacije temperamentne dalmatinke i strastvene slavonke mogla je samo kobno završiti za svaku mušku osobu u razredu. Navodno rastavlja braću i radi kojekakve nepodoštine diljem hrvatske. Uspila je poništit tekovine bana Jelačića i nakon 150 godina rastavit Hrvatsku na djelove. Nakon nje jednio što preostaje muškoj osobi je teologija ili pederluk, ili i jedno i drugodeaddeaddead.

S.N poznatija ka Čikita

Djevojka koja je najviše istaumatizirana tokom srednjoškolskog obrazovanja. Doživjela 6 potresa mozgova, a sumnja se i mali moždani udar. Terorizirana od strane miškice, nagledala se njene neobrijane intime, a jednom joj je i šupak zabila u glavu.......ožiljci koji nikad ne zacjeljujunutnutnut. Kraljica bombi i zbunjenosti...... ČIVAVA. I moja najdraža dance partnerica za latino ritmove. Silva Prag nas čekanaughty

M.P poznatija kao Čista 5

Kraljica sarkazma, deklarirana bosanska grupie. Bila s debelim, crna točka u karijeri koja ju je obilježila, planira studirati kvantnu fiziku i otvoriti pet salon da dokaže da su i sterilizirane mačke seksi. Duh djeda joj se više ne pojavljuje u kući otkako je počela dovoditi Bosance. Postoji opravadana sumnja da je Alastor nakon što mu je Femme Fatale češkala koljeno ostavio tjelesne tekućine na kauču Čiste 5..... nutnutnut

I.B poznatija kao Soyagirl

Smršavila 10 kila. Zadnji put je viđena da jede prije godinu dana njami, tu i tamo žvače vrećice zelenog čaja. Prestaje ići u teretanu i upisuje se na kickboxing da skine ˝ono sala što ima˝(ima 45 kila). Savršen intimni susret joj je kad se nađe oči u oči s wc-školjkom. Krade tanjure po gay partijima.

A.M poznatija kao Miškica

Svaka joj rijeć završava na ić. Tako je mišičić išao na weceić sa mateić, pod tjelesnić je šokiraić čikitić jer joj je pao tangić, a miškić nije bio obrijanić pa je čikitić dobio potres mozgić, izgubila je zubić jer joj ga je mlađi burazić izbiić, ali sad ga je nabavilaić. Navodno je viđena sa gaćama, šok i skandaleekeekeek, no svakom se omakne, ne može stalno nosit tange..Bezuspješno se već godinama pokušava riješiti prijelaza na Miškici.Strastvena kartašica.

D.T poznatiji kao Debeli

On bi vam svašta mogao reći. Porodio je govno u kadi, krao batkenjaminjaminjami u gostima, a tu i tamo ga nategne u webcam obdarenim Singapurkama. Savršen intimni susret je između muškarca,žene i bureka. I naravno HEJ SISTER. Tu i tamo prdne, no kako je jedni dečko u redu mirisima opija cure oko sebe, baš SLATKO.

K.B poznatija kao Bauntiitr

Nezaobilazna tema je prdac koji je pobjegao pod fizikom i neuspješno prekrivanje kašljem, tu i tamo u zimskim danima zna burek dinstat na radijatoru kao bi ga ugrijala, proširio se trač da se pokenjala kroz tange. Cura s kojom imam prošlost valajana po školskim podovima smijehsmijehsmijeh

I.B poznatija kao Žaba

Jedna od rijetkih osoba koja priča smješnije od mene( čitaj čekam da promutiram ili bar počnem), frekvencija od ojih pucaju prozori i stvaraju se valovi. Snobizam i sarkazam su njeno glavno oružje. Visoka 1.80 ko od brda odvalajena, a samo 56 kila. Voli Gospić i uvjek mu se rado vraćanaughtynaughty

S.T poznatija kao Slovenka

Živi bogu iza nogu, tu i tamo snese jaje, novopečena metalka. Fan labuđeg jezera i hrvatsko-slovenske granice.

S.K

Moja neprežaljena ljubav, najbolje tijelo u razredu, povučena i samozatajna, nosio bih ju kao kap vode na glavi.......,ne voli me......vrijeđa me stalno.....ali meni to ne smeta jer me sigurno voli u dubini duše.......ima razdvojene kore.....

I to je prvi red, za koji dan pišem ostale hehehehehe, prve bombe tek čekaju, samozatajni red u sredini, perverzije i nastranosti reda do zida, ko još ima da nije bio s nekim u redu do zida, što se dešava kad štereberice polude i mnogo više u nastavku. Usmena predaja je završena, sve izlazi na vidjelo.

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:51 - Komentari (64) - Isprintaj - #

05.05.2007., subota

Žrtva računalne tehnologije 2

Iako sam već napisao post o naivnoj djevojci krupnih plavih očiju i valovite kosice koja postala žrtvom internetskog bolesnika, morat ću objaviti još jednu okrutniju, strašniju i jezovitiju pričueek. Mlada Barica bila je sretno dijete, voljela je šetnje, sladolede, plišane igračke, igre s prijateljicama. No u cvijetu mladosti zahvatila ju je tragedija, do tada nije bila ni svjesna kolika je moć prokletstva maloga mjesta. Intrige, spletke i zavjere počele su se širiti, a ona se nije snašla u vrtlogu laži koji ju je polako vukao u ponor. Donosim vam ekskluzivu silovanja mladog uma, ispovjest o ožiljcima koji ne zarastaju, strahu koji se uvlači pod kožu, jezi zbog koje krišom napušta kuću i prijetećim mailovima koji su je pretvorili u sjenu osobe koja je nekad bila.

Otkrivajući čari myspacea i bloga Barica je upoznavala mnoge zanimljive i inteligentne ljude, pričala i nalazila se s njima, čak su i izmjenjivali mailove, no ni u najgorim morama nije slutila da bi neko mogao zlouporabiti njenu dječju znatiželju, zaigrano srce i želju za upoznavanjem, razmjenom ideja i iskustavaeekeek. Da, takve osobe postoje, predstavljaju se kao prijatelji, no jedini cilj im je da vam napakoste i uživaju u vašoj boli, patnji, besanim noćima i ne prestaju dok ne doživite emocionalni slom. Mailovi koji su bili simpatični ubrzo su poprimili neugodan ton. Gospodin L. započeo je svoju ˝životnu priču˝. Kao i svi reperi morao si je stvoriti Bronx od života, a narav mu je malo......i Sokrat bi odustao od njega.

˝Mene su moji izbacivali zbog ponasanja pa sam u autu spavao i sve to i imao pola pastete za jesti i spavao po nekoliko dana u autu i tudjim stanovima i sam sam si kriv.˝

˝Kad sa deset godina zelis ubiti staroga koji te je napravio onda mi se javi i kad te murija u ceskoj prati s kalasima na aerodrom onda kad kazu da si pookusala skociti sa 16 kata a nisi onda se javi i kad murjaci drze pistolje tebi u facu onda i kad provedes mjesec i po dana iza resetaka sa psihopatama i ljudima koji se skidaju sa bijelog onda se javi mica˝

Mlada Barica je ubrzo saznala da gospodin L. živi u njenom malom mjestu i odlučila ga je upoznati. Tada je shvatila da on uopće nije osoba za koju se izdaje. Zaključavao ju je u sobu dok je pržila cd-e, iscenirao otmicu volana na autu i optuživao ju za razno razne neštašluke.Želio je javnosti razotkriti sve tajne koje mu je povjerila. Mailovi su se nastavili.

˝Takve ljude kao ti ne volim i osveticu se kad tad nemas pojma koliko tekstova imam o takvima kao ti a kad stigne osveta bit ce slatka jer ja te poznajem bolje nego drugi sreco˝

˝Slusaj poruci mami da se ne boji i da ja nikad ne bi na tebe digao ruku i da ni ona mene ne zna i nema pravo misliti da cu te ja tuci i ne znam iz cega je to zakljucila ja sam samo rekao da sve dodje na svoje mjesto. ˝


Ovo je bilo alarmantno stanje, nevino djevojče je shvatilo da je vrijeme da se makne od njega i da bi ju on mogao upropastiti. No opsjedanje se nastavilo.

˝A kad ja tebe vidim glumicu da sam pijan i otpjevati najzalosniju cajku i zavijati pola sata, ali samo da osramotim i tebe i sebe i ako me udaris tuzit cu te za fizicko zaustavljanje. ˝

˝Pazi da ja nekoga ne tuzim za klevetu jer te nikad u zivotu nisam ni pomislio udariti ali prepirali se jesmo i nekad mi je cak bio gust.˝


Sirota Barica nije znala što da radi. Prijetile su joj dvije tužbe, za klevetu i fizičko zlostavljanje. Izbezumljena, potresena i šokirana izgubila je kontakt sa realnošću i povukla se u sebe, no mailovi su pristizali.

˝Ja sam se odselio negdje daleko pa ako me vidis na cesti vidis duha ili haluciniras. I jednom kad postanem poznati reper, kad me budeš gledala na tv, požaliti ćeš za sve˝

Što da radi,svijet se urotio protiv nje, imali ona snage za ponovno buđenje, za povratak u realnost, gospodin L. je i dalje tu, a rekao je da je otišaoeekeek. Ona ga vidi, je li prolupalalud? Zašto joj se pričinjavaju stvari? Udružio se sa njenom bivšom prijateljicom Ivanom. Sda će ju njih dvoje tužiti jer Barica nije vratila usb priključak gospodinu L. Prijete joj tri tužbe, pravda i zakonodavni sustav su se okrenuli protiv nje. Čekati pravdu ili počiniti samoubojstvo, koliko je duboka izdaja ljudi za koje je mislila da ju vole, što ako L. postane poznati repereekeek?????

Image Hosted by ImageShack.us

Dani su prolazili, a Baricu niko nije vidio. Ona se boji života, boji se zatvora i ne izlazi iz kuće, a za sve je kriv prokleti internet. Ovo nek bude pouka svim mladim djevojkama. Bolesnici vrebaju sa svih strana, to su možda vaši profesori, roditelji, bake i djedovi, čuvajte se jer bi mogli zavšiti kao sirota Barica, potlačeni, ugnjetavani i gurnuti na marginu života. Ona ovo nije zaslužila, dajmo joj novu priliku za život. Djeca rođena za vrijeme cvjetanja mora sklona su maltretiranju, donirajte novac eko udrugama i spriječite devastacije mladih umova. Oni trebaju našu pomoćwinkwinkwink.
- 14:26 - Komentari (44) - Isprintaj - #

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink