12.03.2007., ponedjeljak

Gimnazijalac kampanjac

Ovo je bio pakleni vikend.Danas sam imao županijsko natjecanje iz biologije tako da u petak nisam morao doći u školu.Što bi značilo tri dana i 450 stranica genetike i evolucije iz tri različite knjige.S obzirom da mi je lap top non stop upaljen to je bilo naizmjenično tračanje,filozofiranje,preseravanje na msn-unut.Tokom štrebanja desilo mi se nekoliko neubičajenih situaija.
1.Štrebam i prenemažem se po krevetu,a neko mi drka po zvonu ko babe po semaforimaburninmad.Dok sam se ja spustio do dnevnog prošlo je 5 min,a netko i dalje drka po zvonu.Otvaram vrata,a buduća susjeda koja gradi kuću do moje sva u žurbi me žica rolu toalet papiraeek.Iako suosjećam s ljudima koji imaju sraćku nisam mogao izdržati a da se ne počnem smijatismijeh.

Image Hosted by ImageShack.us

Dao sam joj rolu i otišao,a na pamet mi pala jedna bizarna ideja.Kako ona nema još wc to znači da će mi se posrat:
a)u vrtu
b)u šumi iza moje kuće
c)pred vratima
Niti jedno me ne bi previše šokiralo,mogla me jednostavno pitati ako može na wc,pa čemu služe susjedismijeh
Budući da sam bio opremljen kavom mogao sam podnjeti napore suvremenog štrebera.Subota je prošla u znaku štrebanja,ali nedjelja........
Starci se pokupili u Sloveniju,a brat i ja ostali sam doma.Brat je rekao da će pozvati par frendova da igraju igrice.Prije nego što sam se snašao u kući mi je bilo 10 mrtvih pijanih četrnaestogodišnjaka koji zavijaju na narodnjake, a nije bilo ni 4 popodnenamcor.Nije mi preostalo niš drugo nego da party.........Niste valjda pomislili da sam zarakijao s njima,vjerovali ili ne i ja imam prinicipe koji ne podržavaju pijančevanje s bratovim društvom,pa kad su postali preglasni sam ih poslao u pičku materinu i na orkansku buru,pa nek ih sad udara u glavu taj šampanjacsmokin.Naravno prije toga su pospremili cijelu kuću.Starci su došli za nekih sat vremena,a stara je odmah sve pokopčala jer je bilo preuredno.Slijedi razgovor
mama:˝tko je povraćao u wc-u˝
berni:˝robi,opet se prejeo i došlo mu je slabo˝
robi(nadam se da će mi ovo jednom koristiti):˝da,došlo mi je slabo˝
mama(smije se ko napušena):˝robi,robi koji krade iz tanjura dok ne gledamo i budi se po noći da bi jeo nebi nikad povratio hranu˝
robi(padam, u trans i napuštam dnevni)smijeh
Nakon hektolitara kave,neprospavanih noći i štrebanja došao je i taj ponedjeljak.Darvin je jedna veoma interesantna ličnost.Nije imaO želudac da bude doktor kao svoji preci,pa je studirao teologiju,a nakon toga s mornarima šest godina putova svijetom,a kad se vratio je brao biljčice sa svojim prijateljima botaničarima.Kitu moju je on brao biljčice,svi mi znamo šta se radi u šumarku skrivenomyes.Zadatci su bili teški,smiješni i epski.Npr.Marko je imao problema s učenjem i koncentracijom,imao je male testise,a počele su mu rasti grudi,pokazivao je i znakove retardiranosti.Od kojeg sindroma boluje?Što drugo zaokružiti nego jadan marko.Nakon nekoliko popijenih kavi su stigli rezultati.Prvi sam.Jupi jupi jeah.Kolegica iz raz. je bila treća thumbup.Ponovo je dokazana moja teorija da je za županijsko i dovoljno čekati zadnja tri dana,ali kakva tri danazaliven,uključio sam sav svoj štreberski potencijal i uspio.Nakon toga sam išao na kavu s standardnom ekipom,bilo je to ispovjesti o tehnikama zavođenja maloljetnika,pam se povjerila da kad je doma ne doživljavaju da priča sa psom,a u stanju teže pijanosti joj se pričinjava da se jos se pas smiješi.Toliko od mene,a sad na jedan duži spavanac.Pozdrav svima
- 19:22 - Komentari (60) - Isprintaj - #

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink