16.02.2007., petak

zanosna plavuša i fatalna crnka

Danas su u našoj školi bile maškare,pa smo moj frend i ja odlučili profurat nešto što je totalno profurano u našoj školi.Tajice i minice eekeekeek.On je bio fatalna crnka,a ja zanosna plavuša.Frendice iz razreda posudile stvari i neš smo iskombinirali.Ubukao ja crne tajice+bijelu minicu+kožne pumice+rozu majicu na kojoj piše super girl+dva balona= treba.Tragedija je u tome što nisam izgledao kao transvesti nego ko droca preko koje je prošlo pola grada smijehsmijeh smijeh.Padali su komentari kako imam dobro dupe,super noge,odličan struk,sise su falš,al nema bedawinkwinkwink.Najgori komentar je bio da izgledam bolje ko žensko nego ko muško puknucupuknucupuknucu

Image Hosted by ImageShack.us

Cijeli dan smo se zajebavali,štipkali mlade,nadobudne prvašiće,barili muške profesore,jedan se toliko naljutio i zacrvenio...smijehsmijehsmijeh što smo ga pipkali pa je zvao voditeljicu jer smo nepristojnismijehsmijehsmijeh.Pod jednim satom smo moja kolegica i ja prepričavali tajne zanatanaughtynaughtynaughty i razred učili seksualnom odgoju,a pod jednim drugim satom smo vodili superinteraktivni kviz po uzoru na novu lovu.Ono mi želimo da vi uzmete taj novac smijehsmijehsmijeh
Barili smo sve mafijaše u odjelima,ali para nismo vidjelinamcornamcornamcor.Tako jeftine otišli smo na kavu u Iskru(tamo su bile maškare pa smo mogli ući ovakvi) gdje me jedan tip iz auta odmjerio pogledom ko da sam jesica alba,jadnik u mraku nije spoznao da sam muško i da su sise od vodenih balona smijehsmijehsmijeh.Profesori su se smijali,neki su se zgražali,ali sve u svemu bila je ludnica.Ispočetka smo bili malo skeptični,ali na kraju je sve super ispalo....i pitanje za milijun kuna kojeg su spola trebe na slici dolje

Image Hosted by ImageShack.us
Hm,da se osvrnem na koncert-preeeeeeeedobr,ludnica gibonni je bio odličan i ispunio sva očekivanja. pozdrav :)
- 22:38 - Komentari (64) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink