19.01.2007., petak

Ljudi moji je li to moguće

Image Hosted by ImageShack.us

Evo i mene nakon nekog vremena.Kada sam se tog jutra probudio u 9 ujutro(a bio na netu do 4)mad,doručkovao,pobrinuo se za osobnu higijenu(u mom razredu je to tabu-tema,pa moram pazit da se ne pročuje) uputio sam se na bus u 10:40.U Rijeci sam bio u 11:10,a nakon toga sam se zaputio prema Trstu(tamo imam vožnju).I tako ulazim ja u jedinicu,a za nos me ujeda miris place.Jebem kevu svim babama i njihovim ribama.Instinktvno boreći se za život odlazim prema začelju busa,a tamo četri intelektualke vode razgovor.Obilježja frizerske škole bila su preočita.Pedeset boja kose,tupi pogled na licu i oči koje govore pojebi me..Naravno nisu sve takve,ali ove su bile zadnje droljetine frizerske škole.Kako neznam njihova imena zvati ćemo ih kokoške.Slijedi razgovor(smajlići koje vidite su moje reakcije na njihove spike)
kokoš 1:ej curke ste čule za globalno zatopljenje?lud
kokoš 2:ne???lud
kokoš 3:da,jebote,ja sam stvarno zabrinuta,razina mora se strahovito podiženamcor
kokoš 4:da ja sam čula da će za pet godina rijeka biti poplavljna,a ja živim praktički u centrublabla
kokoš 1:stanovnici Indonezije se već sad povlače u unutrašnjost(bit će da je zbog tsunamija,al nema beda)smijehsmijehsmijeh
kokoš 2:ja sam načula da se na krasici(selo iznad ri) prodaju povoljno kuće,danas ću pitat starce da se raspitaju?
kokoš 3:vidiš i ja bih mogla,ali zašto se more podiže ???
kokoš 4:zato što se otapa Grenland ili Anatartika???puknucupuknucupuknucu
kokoš 1:Glupačo retardirana,Grendland i Antartika su jedno te isto,šta nikad nisi spojila kartu i skužila da je to jedno kopno,samo što je jedan dio na jednoj,a drugi na drugoj strani karte, ali Antartiku je ime koje su izmislili europljani,a grenland je eskimsko ime deaddeaddeaddead
kokoš 2:a zašto zovu grenland,kad je tamo samo snijegpuknucupuknucupuknucu
kokoš 4:pa nikad nisu vidjeli puno zelenila,pa zbog ono malo trave što vide zovu ga grenland.headbangheadbangheadbang
kokoš 2:šta ne žive pingvini na južnom polu,zašto ne žive s Eskimima?lud
kokoš 4:zato što je između gornjeg i donjeg dijela Antartike iliti Grenlanda velika planina pa oni ne mogu proći preko nje,pa su se zadržali samo na južnom polu madmadmad

Ljudi su se počeli mahnito smijati i zapitkivati koji kurac je ovim ženskama,dok su one kovale plan o tome kako neće bacati papiriće na pod jer će to ubrzati proces otapanjarolleyesrolleyesrolleyes.Sva sreća da su brzo izašle iz busa jer bi ja mogao eksplodirati,a taman sam počeo vjerovat u ljudsku intelektualnost.Priče o njima nadaleko kruže,ali ovakvo neš nisam očekivao niti u najluđim snovima.Frendica mi je pričala o njima kako pišu po kontrolnima da je Pasteur izumio bakteriju i slične pizdarije,ali ovo me bacilo na koljena.
- 22:41 - Komentari (80) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink