12.01.2007., petak

Onih 5 stvari

Budući da me već 5 ljudi stavilo da prenesem štafetu odlučio sam se i ja time pozabavit.

1.Moja probava,iako samo od nje bih mogao napraviti pet,odlučio sam sve svrstati u jednu.Kako da kažem malo je ubrzana(čitaj serem tri puta dnevno).I tako bez ikakvog medicinskog razloga ja često serem,a najgore je kad me uhvati proljev.Moji prijatelji su mi smislili i naziv za to moje stanje.PPS.Pred proljevni sindrom,ono boli te glava,trbuh,sere ti se od svih(doslovno) i tako
Anegdota-idem u školu i prolazim Korzom s lyd,a mene uhvatio proljev.U P.M,tek je 7:40,škola nije još ni počela,a na javnim mjestima ne serem.Trk u ljekarnu.Dialog
Ja-imate li šta za zatvorpuknucu
Ljekarnik-da,samo malo.......,za koga vam treba,stariju ili mlađu osobusmijeh
Ja(ni pet i ni šest)-pa za menesmokin
Ljekarnik(smiješi se)-evo ovo vam je jedan laksativćić koji će vam otvoriti crijeva i začas ćete ić na wcsmijeh
Ja-ma nemam ja s tim problema,meni treba za zatvor,protiv dijaree(lijepo sam se izražavao)
Ljekarnik-a ti nam već kakaš ko golubić,šta nisi odmah rekao,evo ove tablete ćete odmah zatvorit,popij dvije dnevno
Ja-posramljen izlazim,dok mi se babe (koje su došle se nadrogirat od silnih tableta koje koriste) smiju
Kurac dvije,uzeo sam ih 4 i nisam srao tri danathumbupthumbup
Crijeva-da,negdje u 2. srednje dobio sam gliste od mačke.To je nešto najgore u životu.I istina je ono kad nekom kažeš da se vrpolji kao da ima gliste.Jebene ženke su se odlučile razmnožavat na mom rektalnom otvoru i sad grupa napaljenih mužjaka trči prema tamo.Jebem im selo.Noćima nisam spavao,došlo mi je da si naručim pribor za klistir od muke,ali uz jedne tabletice sve je to prošlo.

2.Kako imam brojnu familiju često odlazim na krizme,krštenja,vjenčanja i slične crkvene pizdarije.Kako to oni slave kao novu godinu(min 50 gostiju) i ja im se pridružim,pa se tu i tamo pošteno naserem s starcimaeek,te užom i širom rodbinompartypartyparty.Zadnji put sam se nasrao za bratovu krizmu,prije mjesec i pol.Bilo je ludo i nezaboravno.Kruškovac je prolazio kroz mene,popeo sam se na stolsmijeh,plesao sam na stolunaughty,a i pao sam sa stola i razbio glavuheadbang.Sva sreća da je modrica bila u kosi)headbangheadbangheadbang

3.Kao klinac sam plesao folklor.Slike i snimke se još uvjek čuvaju kao najstroža tajna.Ja u onoj nošnji,čagam uz zvukove nekakvih frulicabang.Što je najgore stara me nije tjerala na to,nego smo moje društvo i ja smo sami odlučili ići na toheadbangheadbangheadbang.I kao nismo bili bolesni klinci.Batina je iz raja izašla.Da sam dobio šamar,možda se danas ne bih morao skrivati.

4.Obožavam mačke.Imam ih otkada znam za sebe.Trenutno imam samo jednog mačka.Jedan mačak mi je počinio samoubojstvo.Stara ga je nazvala Diego(ona glupa sapunica,Paloma i Diego,beračica kave......-nije ni čudo što se ubio).I tako ja odlazim u školu,dolazim u bus,stojim 40 minmad i slabo mi je.Brat me zove i obavještava me da je Diego zapeo za prozor.Tokom noći je stao je na vazu i glavu pružio kroz prozor,vaza je pala,a on je ostao visiti i udavio se.Našli su ga ujutro.I tako dok se meni povraća brat mi opisuje kako su mu oči sablasno otvorene i mišići zgrčeni i da izgleda užasno.Sva sreća da nisam povratio jer bi mi se smijali ko njunjiju koji se posro u busu jer je uzeo laksativ kako bi ostao doma,ali je on počeo kasno djelovatismijehsmijeh

5.S ovi m ću vjerojatno narušiti svoj cool imiđ(a kao da ga i inače imam),ali ja jednostavno obožavam Celine Dion.Od njenog glasa mi se dignu dlake za koje nisam ni znao da imam.Sve je počelo s Titanicom.Sestrična i ja ronimo krokodilske suze u kinu,dok celine zavija i deprimira publiku.Bolna točka.......,ne pričam o tome

I tako ste zagrebali površinu mog mozga.Veće gluposti,perverzije i bruke će ostati daleko od očiju javnosti smijehsmijehsmijeh.Ja obavještavam cijelo blog pučanstvo da napišu 5 stvari o sebi da završimo s ovime wavewavewave
- 21:11 - Komentari (57) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

broj posjetitelja od 29.12.2006
Free Hit Counter


Pustolovine studenta PMF-a, potpuni izvještaji situacije na faksu, partiji, provale, gafovi, sve to a i mnogo više zabilježit će i dokumentirat moje budno oko wink