nedjelja, 15.04.2018.

inventura

Pronađoh, da je navodno (jel je il nije -ne znam, al se u toj izjavi nađoh) W.Churchill reko - " Put k uspjehu je bauljanje (moja slobodna interpretacija) od neuspjeha do neuspjeha, s entuzijzmom", pa ja ovako s proljeća, od rođendana do rođendana, entuzijstično pravim invenuru - što sam zadnju godinu dobro napravila, što zajebala, što maestralno sjebala i evo ove godine, sa strahom koji se kao alien sklupčo u meni - zaključila sam s nevjericom - dobro mi je, konačno, niti jedan zajeb, niti jedno pogrešno skretanje, na svakom raskrižju bez navigacije dobro pogođen put, iz svakog ugla sunce i sreća. I nešto mi ne štima u toj "slici" to nisam JA, jer navikla sam - jedan red dobrog, dva lošeg.Onaj alien užasnosti u meni se rita i zapitam se - ovako s proljeća, dok vjeverice i golubovi dolaze na moj balkon po sjemenje i oraščiće (sav mi je zasran, al ih hranim jer mi čine radost)

- kad me ne bude hoće li se ištaaaa mojim imenom zvati -



EPILOG

Jednom kad me ne bude, kad od mene samo komadići duše, papirnate, ukoričene ostanu,crtica ravna između rodih se i više me nema,
hoće li slučajni namjernik neki, smoren od šestotisuća koraka unazad i tristotisuća naprijed,
slučajno nabasati, u zaklonu zasluženom od ljubičastih kiša i oluja crvenih, na moje misli što ih za vječnost pokušah riječima obući, u oceanu što se knjižnica zove?
Hoće li ga dotaći sve moje ludosti, radosti,demoni,anđeli, tmine, rime,sanje i hoće li mu pomoći bar za desetinku sekunde, srce slomljeno slijepiti, hod budući okrijepiti, o životu svom, s mirom u mirisima knjiga, razmisliti.
Kad me ne bude,hoće li me bar u tim tragovima biti, ili će mi grobak prosto, samo snjezi zeleni, jasenak rujni i ptice nebeske pohoditi.
Jednom kad me ne bude, hoće li me stvarno više nikad,konačno,ne biti?!
Ili mi je beskonačnost zajamčena i sreća jedina, što ću ljubavlju, u srcima svoje djece, nastaviti snivati!



P.S. Alien se upravo porodio, najavljeno mi je da se do 25-og moram iseliti.Dugo je trajalo, osam mjeseci - čiste radosti i sad sam opet ona "stara" - fajterica,sve je došlo na svoje mjesto, a sutra je novi dan - budem ja našla novi.Svaki kraj je zapravo, novi početak i ne nisam umorna od novih početaka. Ta tek mi je 57.








- 16:17 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi