subota, 22.04.2017.

slavonija u krilu zagreba















- 12:27 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.04.2017.

pozivnica

Tko ima volje, vremena i nema pametnijeg posla, odagnati brige svakdašnje na sat i pol - DOĐITE jer dolaze moji "rođe" i "rodice", moja loza pitoma, moja grana zlatovezna. Dolaze "džepova šupljih", al ruke i srca krcata naramkom radosti,kulturnog izričaja našeg Panonskog "mora", baštine didaka naših i s "dukatom u oku" (V.M)




- 12:26 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.04.2017.

pax vobiscum

Čeljadi draga, lipi moj svitu SRETAN USKRS i mira i spokoja SVIMA.Blagoslovljeni smo s neprocjenjivim,unikatnim darom - životom, pa živjeli i uživajte.
Mene čeka moja ravnica, u njoj predraga mi lica i kuvana kulenova sekica. Kad doputujem tamo, zorom ranom, drugo ime će mi biti - sretnica.
Vjerojatno nije primjereno čestitku završiti ovako, al jače je od mene, uklesano mi u genima -ijujujujujujujuju!





ne vidi se na košari, al piše na "čistom hrvatskom jeziku" HOME- e dragi moji, sam onaj ko je , ne htio ,neg moro otić zna SVE o tom!

- 00:01 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 14.04.2017.

staklena leptirica

Noćas sam tako krhka.

Mjesečina bi me mogla razbiti
da mi ružičasti uštap, u suzi se sklupča.
Ravnica bi me mogla u krhotine sasuti
da mi nafaldana polja nisu u borama, zlatom vezena.
Zelene trave doma mog mogle bi me pokositi,
da im miris u mojim snovima ne sniva.

Lomljiva sam večeras,
figurica porculanska, srca sedrenog.

Leptirice noćna,veliko noćno paunče,
nemoj sletjeti na oštricu krhkosti u meni.
Obje bi urankom,
kasom sunčevih ata,
mogle skončati razasute,
sjevero-istokom
zaboravljene,
jugo-zapadom
neoplakivane.





leptirić od porculana .- zbirka anke gvozdanović - foto - vedran benović

- 21:13 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 11.04.2017.

proljeće




Domenico, to je to !

Rascvala se grana višnjeva,
u bašči oca moga,
nek zagrli cvijet jabuka
s drveta tvoga!

- 11:38 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.04.2017.

spomenar




Vodama Kopačkog rita,
nebo se mreška.
Grivne imela starih vrba
valovima se krošnjaju.
Kormorani kao latice vjetrom otrešene,
dubinama smaragdnim lete.

Spomenak spokojni,
praiskonskog raja
u zjenici mi nezaborav utisnu.


- 09:54 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi