srijeda, 09.09.2015.

dugo, toplo ljeto

Cijelo ljeto, provela sam u Slavoniji, s časnim izuzetkom produženog vikenda u Zagrebu gdje sam u četiri dana uspjela ugurati- svekrvu u bolnicu, svekrvu iz bolnice,prodaju automobila,razgovor za posao u....,babinje,kupovinu ormara u Ikei u tri u jedan- tad,samo onda i nikad više ( "najskuplji" drek nad drekom, gdje sam se nateglila,"bruh"dobila,sve smontirala, pa krivo,pa razvalila,sreća nisam imala sjekiru da sve sasjeckam, pa rastavljeno-sastavljeno sastavila pa se sad sve klimata-ko konj se naradila), sahranu, posjetu kumovima u Samobor u koji još kako-tako uđem, al izać jedva-jedvice na jedvite jade ( i ĐPIS je u Samoboru k....c od ovce, ko i krempite- sorry al ja od te tople bebi-pape imam noćne more ko i od tople pive il fuj Žuje) i sva sreća -šećer na kraju tog vikenda - promociju.
.E to je bilo ovak- prvo smo auto parkirali negdje hmhmhm u "dubravi" pa s vrećicama (slavonka uvik s poklonima ide u "goste") to sve doteglili do Petrinjske i sjeli na neku terasu s dušom u nosu i ugledam ja Gorkića- velim zakonitom- evo blogera idem ga ja pozvat da kavu popije s nama i ja "isprepadam" dotičnog- ta sam i ta sam i ja sam ona koja nikad ne glasa ( brate da odma zna s kim ima posla pa da sam odluči šta će i oće li sa mnom). Čovjek se lijepo ispriča, veli moram pomoći Sjedokosom s knjigama i ode, a ja sjede popit tu kavu do kraja - kad evo Sjedog i Moje mode- ja na noge lake (upitno) pa čovjeka ljub-ljub (nek mi njegovo potomstvo oprosti al ja sam ga prisvojila ko svog oca) grl-grl i poklon u ruke - nema oš-neš neg moraš (supltilnost mi "vrlina").Još smo dvije -tri riječi prozborili i on ode, ostade Modica s nama. I gledam ja nju, svu glamuroznu, elegantnu, u crnom i pomislim - e slavonko moja,nebrušena,kaktusu jedan, štas ti obukla, vid nje- carica- al tad Moda- Deci progovori, nasmija se i .. ja zaboravi na svoju "modu" koja mi nikad bitna bila nije. I u slijedećem trenutku osjetila sam miris lavande pomješanu s žamorom i umjetničkom suptilnošću Šanselizeja i netko me dotaknu po ramenu i predstavi se - Ja sam Sarah - Đizus, nisam znala tko je ljepši ona ili njene pjesme i priče i tako sam dobila poriv da je ušuškam u mucastu, mirišljavu dekicu i privijem na grudi...Ostalo je "povijest" koju su ostali blogeri, uslikali, opisali. al tamo sam više ljudi izljubila i izgrlila neg u pet godina rodbinu za božić i novu godinu i sve događaje tipa- moraš bit tu-krv ti je----- .al ovo je moj sažetak ljeta na izmaku i počela sam s kraja...
S početka ljeta kad sam pompozno najavila tam-tam odo ja- našla sam bila posao u Austriji (prije toga imala sam razgovor s jednim poslodavcem iz HR koji mi je milijun puta ponovio- imate Vi sve refernce, ali znate mi smo multikulturalni grad, a ja sebe zamislila kako visim s grane,živim u sojenici i govorim samo m-m-m il eventualno grrr- na tri jezika-, pa da ga spasim samo sam rekla- žao mi je ja sam samo kulturna)...ali ga i otkazala jer nije mi prvi put da sam sebe "zanijekala" radi "moje" čeljadi - njih sedam- najmlađoj 11, najstarijoj 82 godine. Sva djeca, povjerena mi jer im majka radi u Austriji, a otac u Njemačkoj završila su školu s odličnim, s tim da sam i jednu upisala u srednju školu, ajoj muke e-muke (to bi kao trebalo biti jednostavnije eeeeeeee- nije)ništa nije bilo usklađeno s ničim, nit upisi, nit rokovi za domove, nit potvrde od liječnika ( tri smo vadili- potvrdu liječnika obiteljskog, potvrdu od javnog zdravstva i potvrdu od medicine rada)- ali eto jučer smo dijete odvezli u dom.O nabavi knjiga neću jer...mi nismo u Hrvatskoj koja dijeli besplatne udžbenike - mi smo provincija, bogu iza nogu, vukojebina, na pol puta u..pečalbu.
Bio je izazov- kao da radim u menzi- kuhati za sve njih, s 37,23 kune svaki dan - vrhunac mi i tim se ponosim za te novce skuhati i juhu i glavno jelo i desert , al jesam - veš lonac ajnpren-gnojne-prežgane juhe s preprženim kockicama kruha, prosjačka pita sa starim kruhom, naribanom podrigušom (salamom) paradajz-sosom i jajima, i šnenoklama - sve sam slikala budem objavila meni.Znam da će gurmani, nutricionisti reć eee- neuravnoteženo jelo, previše bijelih uglikohidrata, al nek mi za te novce oni slože "zdrav" obrok.
Svekrva (82) mi imala četiri prehodana moždana i infarkt slezene i kad smo došli po nju u bolnicu- rekla je da je jedva čekala izać iz bolnice jer tam leže sam bolesni babe i didovi. Skuhala je pekmez od šljiva po izlasku i sad nas handri za paradajz.
Moj otac je postao topla osoba- toplo me - kad sam na sve njegove nebuloze odgovarala sam - da oče tako je - popizdio pa reko šta ja njega zajebavam s tim da se slažem sa svim s njim ( a prije toga mu uvijek rekla što mislim)- istjerao iz svog doma.Sutra sam se vratila jer me treba i ...ma I et,kad kažeš što misliš- ne valja, kad se slažeš s s nečim ne valja - poznato ha. Još sam mu rekla za promociju , a on meni - e ti i tvoje jebatanje.Uspjela sam brata nagovorit da ga odvede k sebi na vikenda da ja mogu u Zagreb (hvala brate za ta tri dana godišnje brižnosti za NAŠEG oca)
Ja sam svako veče na balkonu stvarala "rivijeru" uz morske sadržaje i romantičnu atmosferu, baklje i svijeće, pokušavajući rasplamsati "vatre" kojekave, pa sam zapalila ..tepih svježe opran koji se sušio preko ograde.. i dala si samozabranu, uopće pomisli na ..bilo što otvorenog plamena... a i bila sam na "Vatri"kobajaki rock-bend, ma moš mislit.
Intervenirala sam novčano na intervenciju - ko jebe od "velikih i moćnih"Ustav i očitovanje Ustavnog suda i Kazneni zakon i uopće pojam - javno dobro- HEPI-HEPA jednoj rođačkoj obitelji s djecom da im struju ( ma koja je pizdarija licemjerna civizacija-a i ovi naši kokošari))ne isključe: I tak , kak se dobro dobrim vraća - meni su isključili plin . Nije još uključen, a kad će ne zna se,Obzirom na moju samozabranu- prilaska otvorenom plamenu i nije tak strašno.Ponudila mi jedna predobra duša (druge duše kojima sam pomogla-eee imaju svojim briga) pozajmnicu - al sam rekla NE, hvala, kao i da jesi-
Do kraja ljeta još malčice dana, a mene čeka sud, selidba,pretrage suočavanje s brdom neljudi,.blala-blalabla- ovo je samo rezime mog ljeta, u kojem nisam tražila sebe (pa znam tko sam i što sam i kakva sam), nemam fotke egzotičnih destinacija (kolko god netko mislio da sam obična i jednostavna - ja sam egzotika)ne treba mi prostora (to je i tak samo jedna dimenzija) a i samo skuplja prašinu....meni je ljeto bilo super.....mmmmmmmmmmmmm sam da sam..............

- 01:45 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi