srijeda, 09.04.2014.

ovršna, al ljubavna

Radost pišem,
sreću znojim,
pod krovom ovim,
al ne mojim.

Uzeše mi
i tavan,
i podrum
i sobu,
prava na
žalbu imala nisam
i još
platih
globu.

I kad
pomislih,
uzet mi više ništa
ne mogu
(jer i s vlastitim organima
sam tanka)
na grobnicu obiteljsku,
"sjela"
mi banka.

Ma život je
super,
život je haj,
i neću
vrištat,plakat
nit se derat,
sve ću ih
u tri
krasna
sterat.

Visoko uzdignute glave
i još ponosnijeg čela,
reć su samo
(možda ne bi
smjela)
Jebeš ovu tugu,
ovu krizu,
život ni moj,
ni vaš,
nema reprizu.

Jer sve je
super,
sve je haj
dok si mi
TI
blizu.

- 10:11 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi