petak, 04.04.2014.

trt-mrt, romantika ili smrt

Dragi moji, ne znam kako vi, al moja romantika (i sve ono drugo) je zadnjih par mjeseci na opasnom stend-baju.
Kako sam ja žena od akcije (časna riječ sve kupujem na akciji) odlučila sam malo rasplamsati tu žericu-romantiku.
Krenula sam lagano, suptilno, da ga ne isprepadam ili nedo ti bog, neki njegov muški ego ne povrijedim.
Pošaljem ja svom dragom SMS - jesi za romantično druženje-, jedan dan, drugi, treći, četvrti dan više nisam imala kunića,
On ništa, a ja ne pitam (laganini). Tek on (kad sam već zaboravila) nakon deset dana pita - štas ti ovo slala, polupo sam naočale pa ne vidim pročitat (izgubio i punjač,nije kupio bon itd)
Odustala ja od modernog iskazivanja nježnosti i sjetim se one da ljubav ( i romantika) prolazi kroz želudac. Istina, i meni je dosadilo svaki dan kruh i mast, pa ja ko masteršef sve delicija do delicije (piletina i krumpir na 5 načina-samo sam to imala).Aranžirala stol (ma i ona Marta iz amerke bi se postidjela) i čekam uz svijeće (iskopala neke od božića-krnjave i poludogorene).Kad stiže poruka- ipak ću prespavat kod sina, nisam sve stigo obavit danas,vidimo se sutra.
E jeblo ga, nije ni meni više bilo do klope,još manje do romantike, pa sam sve to pozamrzavala (neromantično smo to žvaljakali cijeli tjedan), dok sam raspremila sve instalacije i kreativu sa stola, već bilo 1, kasno i za pivo.
Za rođendan mu pokloni knjigu KAMO-SUTRA (iskilavila sam se dok sam je našla na akciji crno,zeleno i polovno jaje)poznatu indijsku knjigu za navigaciju i kreativna istraživanja istraženih brda i dolina. I dubina, naravno.Ni to nije upalilo, ništ nije skužio i još me napičio- što sam to kupila, a struju nisam platila (a ja namjerno, ak nas isključe možda će biti i romantike-je,je,jedini razlog).
Vidim ja, moram žešće i prisjeti se svih onih savjeta iz ženskih časopisa- kako ga zavesti (to mi je uvijek išlo na živce jer on konstantno zaveden, a ja ta koju treba zavodit- mlada i glupava nisam znala da se to s godinama promjeni).
Romantično donje rublje pod jedan.Eto tu sam već zapela.O mom antikvarijatskom rublju već sve i vrapci znaju. Kompletića nemam, al kreativka u meni se domisli i prekopa ja sve kutije (mi se stalno,sticajem nesretnih okolnosti selimo)i nađe steznjak- crni, čipkani, sa zakovicama.Jedini zajeb je taj što sam ga nosila kad sam bila komad, a sad sam komad i pol.Ma,utrpat ću ja u njega sve kimpakle,sarmice i višak "mišića",časne mi ovnovske.Potrpala ja sve (kako-teško),disanje šteka, al cilj(uzvišen i nužno potreban) opravdava sredstva.
Sad treba vidjeti opći umjetnički dojam-u ogledalu.Stavila ja glupe naočale,glupo sunce, u svom svom sjaju obasjalo kupaonicu, a najgluplje jeftino ogledalo (dodaje i uvećava-garant) prikaže me u svekolikoj "raskoši".Ma nije sila teža još uvijek kučka (samo kučkica),jest da sve teže dišem, al korzet drži sve na okupu.Problem je žbunje,vitice,živica,dlakavi tepih po nogama- u ovolikoj količini,depilirat se mogu samo motornom pilom.Mišn impasibl s britvicom-trajalo bi tjedan dana.
Mam, sam skinula naočale i spustila rolete.Odma u ogledalu ko foto-šopirana. Znači sve moram u polumraku.
Trt-mrt, romantika ili smrt.Il danas il nikad.
Kako je opet bio na putu,posla mu ja poruku- dal dolazi,kad dolazi i da me pol sata prije esemesa (kao zbog tople večere), Ajd poneo je sve rekvizite, pa odgovori da je u 21 sat doma.
I ja zuzuzuzuz, ko vrijedna pčelica (sva nabrijana) večericu (iskopala neke smrznute školjke pa il će bit afrodizijak il sraćkovizijak-idem na sve ili ništa) stol ponovo umjetničko djelo, al jebga nemam svijeća (izgorile u pokušaju broj.2) imam sam lampiona (za groblje)-poslužiće i još dodat malo mistike, ispred stana, sa livade otrgala maslačke (poslužiće)pa ih porazbacala po stanu (uvenuli nakon tri minute) i čekam SMS.
Došo i SMS, ja brzo navuče onaj oklop (kako- teže neg prvi put), još se natakari na 15 cm crvenih cipela (il će on past il ja iščešenog gležanaj),popali lampione, isključi struju (da mu ne bi palo na pamet upalit svjetlo pa ugledat Jetija),i upeči se kod stola u uvježbanoj sexi pozi (u glavi sam to vježbala).Gledam okolo,atmosfera ko da Drakula dolazi na večeru, počela se ja znojit, ne mogu disat,u glavi mi se vrti i zadnje što sam čula bila su otvaranja ulaznih vrata...................................
DUM,TRAS,BUM,PRLJLJ,PLOP, PLJAS I PLJUS.(to ja padam u nesvijest, a sve ostalo samo pada)
Prvo sam osjetila neki vjetić na licu, onda miris spaljene plastike,oči još ne otvaram, ležim, rukom pipam okolo i po sebi, krhotine,hrana i neka tkanina (nije korzet).Polako otvori oči i u svjetlosti mobitela ugleda njegovo zabrinuto lice i mahanje novinama - jesi dobro, šta je sve ovo, šta ti bi, ušo sam i nisam znao dal da hvatam tebe, dal stolnjak s posuđem, dal lampione, a i struja isključena-
Još uvijek ležeći, dodirnu mu obraz i rekoh - htjela sam samo malo romantike i nježnosti-
- PA ŠTO NISI SAMO REKLA,NISAM TI JA VIDOVIT-
De dobro je, budimo realni, nismo odjahali u suton ( u onoj mrakači jedva smo našli osigurač) nije me on uzeo u naručje (da je i pokušo il bi se uklještio il odma dobio bruh) al ja sam ipak nešto zapalila. Skoro stan.

- 15:48 -

Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi