četvrtak, 21.11.2013.

ma sve U.........

Imam vrlo jednostavno rješenje za sve naše probleme.
To je ukidanje slova U. Stoga predlažem da se po hitrom postupku slovo U zabrani zakonom. Zločesto jedno slovo U, marš u zaborav i ropotarnicu povijesti( osjeti se da sam odrasla u socijalizmu). Prognanstvom slova U i njegovom zabranom, te strogim kažnjavanjem svih koji samo na njega i pomisle dobile bi se super stvari za našu državu. Ovako:
Više ne bismo imali USTAV, nego bi ostao samo čvrst STAV da naša povijest ne počinje 1941 i ne završava 1945 godine te bi zbog toga konačno znali tko smo što smo i kakva nam je budućnost. Na taj način bi se izbjegli i proračunski troškovi poštarine slanja naših povijesnih knjiga na revidiranje i odobravanje i dodvoravanje nekim levim ministarstvima.
Potpunim gašenjem slova U ne bi više bilo UDBE i UDBAŠA pa bi se oni preimenovali u DA BAŠ dobre dečke, i izbjegle bi se
pravne peripetije oko kojekavih lex, rex i dex zakona.Problem riješen.
Srca naših komšija ( nema U pa nema ni susjeda) preplavila bi ljubav prema nama jer ne bi više bilo Ukrajine, već samo KRAJINA pa eto im još jedna zemlja više. Ne bi naši komšije skidali osmijeh s lica, znajući da više nema krUha u Hrvatskoj nego da sada jedemo hleb.(nikad)
I najveće postignuće bila bi spoznaja da više u dragoj nam i jedinoj domovini nema šupaka i šupčina. Ostali bi samo JACKASSovi.
Negativnosti su slijedeće:
Ne bi bilo više muških organa, ma mislila sam naziva organa u originalu.
.Naši ženski organi bi ostali (naziv, naziv) ali kako nema originala ..... pa prašinu ionako brišu samo žene
Plakati popularne irske grupe označeni samo s 2 izazvali bi nedoumice,ne bi im se došlo na koncert pa ne bi više mogli humanitarno pomagati potrebitima.
I stoga ma sve U............................................ Na kvadrat

- 14:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi