listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No
by Kika dizajn =)

About me

Ime mi je Kristina, ljude me često zovu Kika.
Na svijet sam došla 2.5.1994. u Koprivničkoj bolnici u 18:45 sati.
Po horoskopu sam bik. Evo što sve trebate znati o osobama rođene u znaku bika.
Osobe rođene u znaku Bika izuzetno su stabilne, praktične, odlučne i posjeduju
nevjerojatnu sngu volje - teško da će ih iko ikada iznevjeriti, ali će se oni, s druge strane,
rado prikloniti idejama osobe u koju imaju povjerenja.Po prirodi su više praktični
nego inteligentni, a kad umisle da je nešto onako kako to oni doživljavaju -
zauvjek ostaju u tom uvjerenju. Vjerni su i velikodušni prijatelji.
Izuzetno su zaljubljive prirode, odnosno "vole voljeti", ali ni ti
Bikovi nisu skloni eksperimentiranju, već se drže
ustaljenih vrijednosti.
To sam prepisala iz jednih novina!

Volim: jesti čokoladu Milku,crnu boju, družiti se s frendicama i zezati...
Ne volim: umišljene ljude, preseratore...

<font color=#FFFFFF></font>


Slušam: Avril Lavigne
Red Hot Chili Peppers
Rihanu
Pussycat dolls
Linkin Park
...










Školska videoteka...

JEDINICA = Put bez povratka
DVOJKA = Obračun s ocem
TROJKA = Imati i nemati
ČETVORKA = Istinite laži
PETICA = San ljetne noći
ISPIT = Konačni obraćun
PISANJE TESTA = Ne okreći se, sine!
PUT DO PLOČE = Na vatrenoj liniji
PROFESORI = Gospodari pakla
SJEDNICA = Ali Baba i 4 razbojnika
SAT RAZREDNE ZAJEDNICE= Pobuna u kokošinjcu
DEŽURNI = Zvonar crkve Notr Dame
MALI ODMOR = Prohuljalo s vihorom
RODITELJSKI = Bal vampira
HRVATSKI = Kad jaganci utihnu
KEMIJA = Peti element
GLAZBENI = Kad mrtvi zapjevaju
ŠKOLA = Kuća luđaka
ŠTREBER DOBIO JEDINICU =I bogati plaću


Prijevod pjesme Girlfriend

Djevojka




Hej! Hej! Ti! Ti!
Ne sviđa mi se tvoja djevojka!
Nikako! Nikako!
Mislim da trebaš novu
Hej! Hej! Ti! Ti!
To bih mogla biti ja!

Hej! Hej! TI! TI!
Znam da ti se sviđam
Nikako, nikako
Ne, to nije tajna
Hej! Hej! Ti! Ti!
Želim biti tvoja djevojka

Ti si tako zgodan
želim te za sebe,
tako si sladak
nespretano mislim na tebe,
tako si zarazan
zar ne znaš da bih te mogla usrećit!
Ne glumi, mislim da znaš da sam ti vrijedna
tako je...
Ja sam jebena princeza
vidim da ti se sviđam i znam da imam pravo!!

Ona je tako bezvezna
ti bi mogao proći bolje,
mislim da bismo trrebali biti zajedno
I o tome svi govore
Vidim da kako me gledaš
čak i kad ne gledaš u mene,

Znam da nespretano govoriš o meni
zato dođi reci mi ono što želim čutiI
još bolje neka tvoja djevojka nestane
ne želim da više izgovaraš njezino ime!!!

U sekundi bih te smotala oko prsta
jer ja, ja to mogu bolje
Nema nikoga drugoga
pa kad će se to dogoditi!
Ona je tako glupa
što ti je uopće bilo da si s njom


















Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 28.10.2007.

HeLoooo ljudi!!!!

Ovo mi je zadnji post na ovom blogu! Imam novog bloga Music life :) Svratite!! Ajd chao!!!

17:56 ...say anything... (13) ...or print... #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.