Creative inspirational energy - my world

petak , 09.03.2018.

Polako slike za izložbu privodim kraju. Ostale su još dvije. Neću vas davit svim radovima ali vrlo rado vam sad pokažem dva. Meni vrlo draga, završene prije par dana. Možda su mi posebne zato što sam baš sebe cijelu uživila u te slike. Slike prikazuju suprotnosti - mene. Zapravo svakog od nas, svi mi imamo u sebi te emocije. U posljednje vrijeme jako doživljavam svaku emociju, i zadržavam je koliko mislim da je potrebno.Neznam čak to ni opisati što se dešava u meni, samo znam da je burno i da je dobro, bilo to pozitivno ili negativno no svakako mi pomaže da sve što imam za reći prenesem na platno.

"U tebi su tri čovjeka: Jedan, kakav bi želio biti. Drugi, kakav misliš da jesi. I treći, kakav si zaista. Tog jedino ne poznaješ."




P.s - nova web stranica je u funkciji, link je u boxu

Oznake: art

<< Arhiva >>