" I want all of you, forever, you and me, every day."

petak , 26.01.2018.

Pokušavajući da odmorim malo mozak od onog što "moram raditi", odlučila sam preslikati jednu sliku, koju zapravno nigdje nisam ni objavljivala, samo neka dosadna abstrakcija napravljena sprejom koja mi je super poslužila kao podloga za ovu sliku koja je nastala danas. Zapravo danas sam naslikala dvije slike, neznam kako, ali jesam! Prvu nisam ni poslikala, zaboravila sam al je više ni nemam. No danas sam samo željela biti opuštena, bez prevelikih očekivanja, pa kako ispadne. Igru bojama najviše volim. Još je više volim ljeti kad zalijevam platno bojama pa zaista nikad neznaš kako će ispasti ali sada je vrijeme takvo kakvo je i takav način slikanja ne mogu radit u sobi pa sam se odlučila da isprobam i ovo;

<< Arhiva >>