I'm dreaming

srijeda , 03.01.2018.

Što misliš to zapravo i jesi. Nekako se vodim za tim jer zapravo moje misli se ostvaruju pozitivne i negativne na zaista čudesne načine. U prošlom postu pisala sam kako bih voljela da imam neku veću izložbu, ali zaista maštala sam o jednoj lokaciji i nikome nisam pričala za to. Spletom nesretnih okolnosti, desilo se nešto zaista čudesno. Pozvana sam od strane ljudi sa kojima sam željela napraviti izložbu. Pozvali su me da radim svoju prvu veliku izložbu baš na toj adresi o kojoj sam "sanjala". Pa Bog zaista ima neki plan za mene. Kad sam im spomenula da i ja već 2-3mj. razmišljam o tome, jednostavno nismo mogli vjerovati kako se sve samo posložilo. Samo smo se smijali. Jel možete zamisliti to uzbuđenje, sreću u meni.. Od silne sreće bila sam van sebe, srce mi je bilo veliko kao kuća i nisam funkcionirala normalno nekoliko dana.Tako da sljedeća tri mjeseca radim samo na izložbi, zaista želim da sve dobro ispadne. Izložba će se održati u mom rodnog gradu, Čakovcu. Iako, počelo je, proispitivanje same sebe. Jesam li dovoljno dobra, treba li mi to, jeli vrijedno, mogu li ja to, želim li ja to, što ako ne ispadne onako kako bih željela, što ako se osramotim, što ako....itd, itd.... Pokušavam zanemariti ta pitanja ali ima dana kad su jača od mene. Neznam, valjda je to normalno, jer to će biti jedno veliko i novo iskustvo za mene. Raditi ću tematsku izložbu, slike velikih formata, cca 20-30 radova. Tema izložbe će biti ljubav, prijateljstvo, mir... Poželite mi puno sreće, inspiracije i mirnu ruku :)


“Od snova rastemo. Svi su veliki ljudi sanjari. Oni vide stvari u mekoj sumaglici proljetnoga dana ili u crvenoj vatri dugih zimskih večeri. Neki od nas dopuštaju da takvi snovi umru, ali drugi se brinu o njima i štite ih, njeguju u lošim danima, sve dok ih ne dovedu na sunce i svjetlo koje uvijek dolazi onima koji se iskreno nadaju da će se njihovi snovi ostvariti.” Thomas Woodrow Wilson

Oznake: art

<< Arhiva >>