< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

TKO SAM JA???

yes...ja sam Kristinawave...
...nitko me godinama tak ne zove negbang samo Kika...
...ročkas 1.May 1992.....
...žiwim u malom....štefancu..
...sadaašnja i luda i štreberska
....škola...GIMKAheadbang...
...najbolji ...1.C..na gimnaziji Čk...moj raz...
...bivša OŠ Ivanovecfino...
...najbolja frendica DODA
...slušam SWE kaj mi se svidi...
...uživam u životu i zezam se dok još mogu...
...dok sam još dovoljno mlada...

... FrEnDoWi:

Martinkacerek...AnCHYgreedy...Želekzaliven...LeeOOO.party..TineKzijev...
....Dinooeek...ReNtawink....pUPsynut...rofl...maTeyapjeva...
...Mellypuknucu...ZrnA.sretan..Stiveencool..čiPO ×2smokin...KaRmyzaliven...Tajčii.zujo.
...rAkec.tuzan...Lara.thumbup.Tena.laze.Turkycakiss..
..Tihanarolleyes..niNachbelj......Melaniwave.MunDi...Mikloška. PeeeRo...itd....itd...itd...

Na netu sam: honey99...

WOLIM:
..........swoje frendove..................
Crne dečke.smokin..AL almost UWIJEK završim s plaWima.headbang.lol...
slušat mjuzu...košarku...plesati..
...one tree hill...telefonirati... chatati...smijati se..
...izlaziti...mah i swoje starce i family...ipak...
..zezati dominu...lol...gledati crtiće..
..muške parfeme...ahm ahm...
..rolati se...slatkišeee....sladoled..
..paladin....acapulco
...svoju srednju a i osnovnu....
...srebrni nakit...drago kamenje....pročitat
...dobru knjigu...dečke koji znaju što hoće...ajoj...i ja sam
....jedna od onih koje padaju na zločeste dečke...a jbg...
......................................


MRZZIM:
...nasilje...bilo koje vrste...cry
...dvolične ljude koji pljuju po ljudima koje tvrde da volelaze...
...oružje.headbang..also bilo koje vrste...
...rat...ubojstva..nobang.itd...
...paukeee....bljak...zmije....kukce...
...laž..laze.preseravanje....naughty
....plavušice ludzujo( ok ne baš sve )-martina NE tebe.......HEHEHHEHE...smijehsmijehsmijeh.
....lake cure koje spawaju sa svakim koji naiđe.headbangkissheadbang..
...neodlučnost jer uvijek moramo znati kai očemo f ovome partyživotu...
...iovakionak je kratak..p zakaj ga trošit na sranjapuknucu...
...prevaru dečka ili cure.namcor..
.............................................

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Doda
...moja najbolja frendica...zujo
...zakon razmišlja...kužimo se totalno...ma najbolja je jednostavno...

Želek
...zakon dečec...boljeg frenda si nebrete poželjeti.thumbup...hehe....

Martinka
...prava frendica....fejst puca...heh...dok sam s njom negde...atmosferapartysmokinnut je uvijek suupač...

Mončika
...mala ....al dinamitna...zakon ženskamah....



....this is me..



fino....i opet....



đurđablabla i štefaheadbang...hehe...i to davnooo...zadnji dan osnovne...ššš...šmrc




partypartyparty
hehe..stivko and me u šampu...pozz mali..



martinykacerek i larycasretan





tu sam s "malim" tinekom....jedan od najboljih frendowa...još s osnovne..




...ewo me i plave(donekle)...




...u parkiću jednog utorka..



meine liebe klasse....1.c




hmmm...ko pa je to bio tako bezobrazan i pisao po klupici u parku....
..pitam se pitam...lazelazelaze



...ne pušim,ne pijem i ne prostačim...
...ček..ups pičku materinu...pal mi je čik u pivo...



........zapalit ćemo školu taj luđački dom
učiteljsko vijeće će plakati za njom
štreberi će cvijeće nositi na grob a ja ću vikati
......nisam više rob................


nedjelja, 09.03.2008.

...I love U....motherfuckers...

finoheeej,,,,ja raspoložena.....DNS,,,,ne znam kai mie....
...bila doda kod mene...crkavale smo....gledale Celebrity BB...koji likowi....užas,,,bila sam i u čk....na sladačufino....sa želekom i čipekom....daaaaaaajte ljudi ....znate kai bu za točno 52 DANa???
MY 16.roČkasss.....jaaaaj.....1.swibanj.....očekujte feštu....slawimo ja i martinka skupa,,,,zadsad na popisu imamo 40 ljudowa...hehe....ak naidemo kam bomo ih smestile onda bu suuupač....bumo widli...
a drugi tjedan....PaS mamICU....swaki fucking dan pišem teeeest.....šmrccrycrycry...

A da,,,,imam par pametnih uputa za vas:

Alkohol nije cool....dead

Pušenje je štetno....:smokin

sEx je najbolja rekreacija....:naughtybelj

Ljubav je vječna- U BAJKAMA....:bangcerekbang

Swaka budala ima svoje veselje.....zato se ne opterečuj tuđim mišljenjem...rolleyes

ŽIWIfinopjevalaze I PUSTI DRUGE DA ŽIWEpartynjamiheadbangburninmad !!!...........................................................................

"PAMETNO"....kai ne?? heh....pridržavajte se owog i se bu dobro....ajd boook ljudoviii.....wavemahroflkisszuboeekzujonamcor:thumbup
:



| komentari (40) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.