Kreteni na djelu

ponedjeljak, 19.02.2007.

Biseri u prometu #1

Daklem, ovaj blog je otvoren upravo za ovakve bisere... I ne znam zašto mi to tolko smeta, al me definitvno može iživcirat do bola... Teško je prošetat 5, ili NEDAJBOŽE eek 10 metara... "Pa zato i imam auto, da ne moram pješačit, kaj ne?" headbang
Al eto, da ne bi baš bilo da serem samo zato što meni smeta...

Hrvatski Savez Udruga Tjelesnih Invalida kaže sljedeće:



(jedno vrijeme sam masovno ljudima za brisače stavljao ove letke, ali sam ih potrošio, pa ništa više od toga... imam još par komada, ali to čuvam smijeh )

Postoji i crvena verzija letka koja kaže "ne budite označeni! (i vrlo uočljivi osobama u plavim uniformama)", ali to u našem gradu baš i ne pali, pošto pauk ne vozi već jaaaaako dugo... Ma da ne kužim zašto, bilo bi vrlo profitabilno, i kreteno-pročišćavajuće. No dobro, evo kretena:




Eto, i tako su poredani njih jedno 15ak komada duž nogostupa... thumbup

(EDIT: slike su mi malo izvan okvira, to ću sredit drugi put, i poradit malo na dizajnu, nemam sad baš vremena)

19.02.2007. u 14:21 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zaplješćimo im, zaslužili su!

Inspiriralo me par blogova, inspirirala me cura, ali najviše inspiracije vučem iz razno-raznih kretena na koje se svaki dan može nabasat, samo se treba malo osvrnut... Dakle, bit će tu osvrta na neke bisere, bit će svega, ali najviše će biti slika retardiranih vozača koji svoju vozačku nikako nisu zaslužili ;)
Lean back and enjoy.

e-mail: kreteninadjelu@gmail.com







Ovakvi su dobri samo za zatrpavat kanale njima.

kao, arijevac neki - tvoje je pravo da imaš vlastito mišljenje, moje je pravo da mislim da si kretenčina

Don Anđelo - proporcionalna razina kretenizma i medijske eksponiranosti, opasna konkurencija Thompsonu

kooky - "za dom spremni", brije na white power, i sluša stari punk (ramones, pistolsi...). jadno malo ispranog mozga no

Zgodni i zanimljivi blogovi

Kinky Kolumnistica - simpatična cura sa oooogromnim, ali zato kvalitetnim postovima :)