Održana 8. CARNetova korisnička konferencija

Moj blog "Krešine fotografije" nagrađen na Webfestivalu u sklopu CUC-a

Piše: Krešimir Varga,
fotografije: Zlatko i Krešimir Varga



U organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže - CARNet, od 20. do 22. studenog 2006. na Sveučilištu u Dubrovniku, održana je 8. CARNetova korisnička konferencija (CUC) pod nazivom „Povratak u budućnost“.

- Na konferenciji je, ove godine po prvi put na hrvatskom jeziku, održan niz predavanja, radionica, okruglih stolova i rasprava o brojnim aktualnim temama vezanim uz primjenu ICT-a u obrazovanju, informatizaciji školstva i sigurnosti na internetu.

Webfestival - blog natjecanje
- U sklopu konferencije održan je Webfestival na kojem su odabrani najbolji prijavljeni blogovi hrvatskih autora u tri tematske kategorije: obrazovanje, znanost i stvaralaštvo, te putopisi. Natjecanje je bilo podijeljeno i na dvije dobne kategorije: Junior Blog Webfestival (do 18 godina) i Blog Webfestival (iznad 18 godina). Ocjenjivački sud, u čijem su sastavu bili članovi akademske, školske i blogerske zajednice, ocjenjivao je blogove prema nekoliko kriterija i to prema: stilu, informativnosti, utjecaju, povezanosti i svrhovitosti.
- Moj blog „Krešine fotografije“ između 97 blogova, koliko ih je ušlo u drugi krug natjecanja od njih 174 prijavljenih, osvojio je 1. mjesto u kategoriji znanost i stvaralaštvo u dobnoj kategoriji do 18 godina.

Predstavljanje blogova i dodjela nagrada
- Predstavljane nagrađenih blogova održano je u središnjem dijelu konferencije u utorak, 21. studenog 2006. g., na dubrovačkom Sveučilištu. Na tom Webfestival događanju autor CUC bloga (obrazovanje, junior kategorija) i ja predstavili smo svoje blogove u razgovoru s predsjednicom Ocjenjivačkog suda Brankom Vuk Koračak, a iz ostala tri nagrađena bloga (futuria.hr, Tutor.Blog i Travel Freak) pročitani su najzanimljiviji citati. U sklopu tog događanja jedan od članova žirija razgovarao je s poznatim blogerom dr. Lebowskim o njegovom viđenju bloga i mogućnostima koje blog pruža.
- Navečer, istog dana, u tvrđavi Revelin u Starom gradu dodijeljene su nagrade najboljim autorima blogova koje je podijelila Branka Vuk Koračak, predsjednica Ocjenjivačkog suda.

I kako je bilo?
- Na CUC-u i u Dubrovniku bilo je odlično, vladala je jako dobra atmosfera i sve je bilo jako dobro organizirano. Ovo mi je bio prvi put da sam letio avionom, a sa mnom je putovao i moj otac Zlatko. U prijepodnevnim satima razgledali smo Stari grad. U poslijepodnevnim satima imali smo zajednički ručak na Sveučilištu, a na održanom Webfestival događanju predstavio sam svoj blog. Od treme se više niti ne sjećam što sam sve rekao od onog što sam predvidio reći. Na projektoru je bio, između ostalih, prezentiran i moj blog, a nekoliko fotografija bilo je izloženo i na zidu. Na kraju tog događanja zamolili su me da dam izjavu za HRT i Hrvatski radio što me jako iznenadilo, jer se uopće tome nisam nadao, a niti sam se pripremao za to. Nadam se da će nešto od snimljenog moći iskoristiti, ako već nisu. :) Cijelo predstavljanje blogova proteklo je u ležernoj atmosferi, jedino mi je žao što nisam upoznao sve nagrađene dobitnike, jer ih je čak troje bilo spriječeno doći.
- Navečer je održana gala večer u tvrđavi Revelin na kojoj su dodijeljene nagrade. Za atmosferu koja je tamo vladala jednostavno nemam riječi, a kako li je tek sve bilo prekrasno uređeno… Uostalom pogledajte fotografije. Takvo nešto nikad nisam vidio, a kada sam primio nagradu, ostao sam bez riječi. Nikad moj trud nije do sada bio toliko vrijedno nagrađen. Osim toga, upoznao sam mnoštvo simpatičnih ljudi, a neki su čak vidjeli neke od mojih stranica. Šteta što nisam mogao duže ostati na gala večeri, jer nam je već rano ujutro bio predviđen povratni let.
- Izrazito mi je drago što je moj blog među najboljima. Ne znam, jednostavno takvo nešto nikad mi se nije dogodilo. Jednom riječju: bilo je odlično. Zahvaljujem organizatoru na nezaboravnom događaju.

- 24.11.2006. - 20:45 - Komentari (8) - Ispiši - #

Copyright © 2006. - 2013. Krešimir Varga

Krešine fotografije kresofoto.blog.hr Krešimir Varga