Moj fotić i ja

ponedjeljak, 25.05.2009.

Pentax DA* 60-250/4 objektiv, testing, testing ...

Nakon popriličnog iščekivanja, stigao je napokon i ON. Još jedan komad staklovinja, u rangu sa DA* 50-135/2.8 . Od mene doista nemože dobit veću pohvalu, jer je ovaj kraći zum ono najbolje što od modernih stakala trenutačno Pentax nudi.
Začudo, nije velik kako sam očekivao. Evo jedna slikica da se vidi kakav je u usporedbi sa DA* 50-135/2.8 :

Image Hosted by ImageShack.us


Objektiv je metalnog tijela, savršene izrade. Ima prsten za montažu na stativ koji se ne skida, sa jednostavnim mehanizmom za rotaciju i nagib stope za prihvat na stativ. Objektiv na 60 mm izgleda ovako:

Image Hosted by ImageShack.us


A na 250 mm izgleda ovako:

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna od mojih pretpostavki zašto se vrijeme čekanja objektiva toliko produžilo, je bila da se Pentax u zadnji čas predomislio glede ff tijela, te je ovaj komad staklovinja doživio preobražaj nakon što je već projektiran za apsc format. Stavio sam ga na ff filmsko tijelo, i gotovo sam siguran da je ovo objektiv koji pokriva leica format. Bit ću 100% siguran kad razvijem film. sretan
Boje iz njega izlaze neutralne, kako smo i navikli od "*" (star) i "Limited" serije objektiva.

Image Hosted by ImageShack.us


Gustoća stakla je prvoklasna, i apsc senzor moje 20-ke, natrpan sa 15 megapixela joj nije predstavljao neki problem. Kako sam bio u Maksimiru, pri ruci mi se našao jedan klinac koji je puhao balončeke. To je bila dobra prilika da provjerimo i autofokus tracking, a kak tuđe klince nisam htio fotkat, lovil sam balončeke. Evo jednog, ovo je puni kadar:

Image Hosted by ImageShack.us


a ovo je 100% krop, bez resizea:
Postavke iz exifa su za ovu fotku iso 100 , 1/400s , f/5 , na 250 mm

Image Hosted by ImageShack.us



Crtanje prostora je fantastično za zum ovakvog raspona, kao i mogućnost izdvajanja subjekta iz okoline. Odličan je i za pejsažiste, kao i za portretiste. Ukratko, za sve kojima se DA*50-135/2.8 čini prekratak, a žele profesionalnu kvalitetu opreme.
Evo par snepšotova sa nedeljne šetnje maksimirom. sretan

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bolna točka zumova sa velikim rasponom je obično tele kraj sa ovorenom blendom, gdje se nerijetko uočavaju nedostaci objektiva. To nije slučaj sa ovim draguljem, pa za kraj jedan "portretni" smajlić, objektiv na 250 mm, sa otvorenom blendom na f/4, uz obaveznu cmoku svima.

Image Hosted by ImageShack.us


smokin

25.05.2009. u 15:36 • 6 KomentaraPrint#

nedjelja, 24.05.2009.

Stigao je DA* 60-250/4

party

Fotke mrvu kasnije :)

24.05.2009. u 17:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

O fotografiji, Pentaxu kao mom omiljenom brandu, smislu života i lijekovima protiv dosade

Linkovi

Moje fotke i ja
Fotozine.org ;)

Dobri dusi
Pentax u Hr :)

Hrpc Pentax forum

Najbolje foto novine u hrvata
Blog tražilica Blogerica