Moj fotić i ja

ponedjeljak, 22.09.2008.

Izvještaj sretan

Eto, prošla je i druga runda, opet nas je bilo dvadesetak, počastile su nas ovaj puta opet dvije dame, al smo bili pristojni i nismo ih slikali wink.

Image Hosted by ImageShack.us

Bilo je za vidjeti i probati kojekakvih điđa, no mene se najviše dojmio ovaj dodatak:

Image Hosted by ImageShack.us

Evo još par slička, da ne tupim puno, bilo nam je lijepo, NeoOrbis nam je svima poklonio zaštitne folije za lcd-e na fotićima, počistio sam par senzora, birc je bio odličan i tih, družili se bumo opet. zubo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mah

22.09.2008. u 20:17 • 7 KomentaraPrint#

petak, 12.09.2008.

Staklovinje na Pentax-foto-kavi

Dakle, od staklovinja koje nije bilo prisutno na prvoj Pentax-foto-kavi maloprije mi je potvrđeno da će bit novi DA 17-70/4 SDM i DA 55-300, a donijet ću i par starih komada stakla, čisto za probu onima koje taj vid igranja zanima, kao npr Zeiss 20/2.8 i Pentax M 120/2.8 .
Vidimo se smokin

12.09.2008. u 12:46 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 09.09.2008.

Pentax-foto-kava-piva i ostalo zubo

Daklem, slobodan sam najaviti drugi po redu Pentax jutarnji susret, za sve ljubitelje fotografije, a i Pentaxa, ofkors!
A susret je zakazan za nedelju, 21.09.2008.-e , u 10 ujutro, na otoku na Jarunskom jezeru, kafić ilitiga "Restoran Tribina".
Za spisak opreme koji bu bil prisutan, odskrolajte dolje do prvog susreta koji je bio u srpnju, i dodajte tome i novi Pentax Optio W60, a i sigurno i poneki novi komad staklovinja dokoluta tam.
Vidimo se mah

09.09.2008. u 12:51 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 01.09.2008.

Pentax Optio W 60

Prošlo je ljeto, dojmovi se stišali, mislim da je vrijeme da napišem nekaj o ovom dragulju.
Naime, u pol godišnjeg dospio mi je u ruke Optio W 60. Da, isti onaj o kojem sam kukao par postova ispod. Hoće reć, onog dana kad je pušten u prodaju u svijetu, došao je i u moje ruke, bravo NeoOrbis, fakat nas je globalizacija zahvatila wink .
Dakle, druga dva tjedna godišnjeg društvo mi je radio Pentax Optio W 60. thumbup
Manji je, ljepši, bolje ergonomije, ima puno bolji lcd, i kaj je najbitnije, ima širac. Dobro, u današnje vrijeme 28 mm objektiv i nije neki veliki širac, ali među kompaktima je ta širina još uvijek rijetkost. Sa druge strane, i tele kraj mu je povećan na 140 mm (prevedeno na leica format, ofkors) što isto ima svojih prednosti.
A nešto su očito prčkali i po software-u jer i boje iz njega izgledaju puno bolje, i one iznad, i one ispod površine.
Pa da krenem sa fotkama. Prvi dan, i odmah kužim kako sad više nije problem snimit portret ispod površine, razlika između 28 i 38 mm je više nego očita sretan

Image Hosted by ImageShack.us


Blic koji je ugrađen u njega, svoju "fill in" funkciju obavlja vrlo korektno. Ovdje sam okrenuo fotić naopak kako nebih imao sjenu od oboda šešira na licu, a ni sjenu od brade na vratu, al mi se dopalo i to kaj je fotka ozašla naopak.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo još par obiteljskih podvodnih u ne tako bistrim uvjetima, čisto da steknete dojam kaj možete očekivati u "real life" uvjetima sretan

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Mjerenje svjetla funkcionira odlično, moram priznati da sam korekciju expozicije napravio samo jednom do sada, al da budem iskren, ne sjećam se da li sam pucao u sunce, il je razlog bila neka crna pozadina.

Image Hosted by ImageShack.us

Ono što me oduševilo na njemu je "Panorama mod", menija u kojem aparat sam sastavlja panoramu od tri fotografije u landsape načinu snimanja. Panoramice ispadaju sasvim korektno spojene, jedina je nevolja što dobro treba pratiti da prva fotka bude "u vagu", jer se često desi da spajanje odvede zadnju fotku u nebesa sretan
Evo par primjera:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Osim gorenavedenog, shutter lag (kašnjenje okidača) je vrlo mali, tako da se osjećaj trenutka kad treba pritisnuti okidač vrlo lako stječe, pa nije problem uloviti neku fotku ukoliko ju očekujete, a što je meni sa kompaktima uvijek bio problem. Ovo sam ulovio iz jednog jedinog pokušaja. Tek sam poslije skužio da postoji i hi-speed okidanje od 4 fotke u sekundi od 5 mpixabang

Image Hosted by ImageShack.us

Boje večernjih pejsaža ispadaju odlično, ak nekog zanima wink

Image Hosted by ImageShack.us

Al ono što me oduševilo je fotkanje pod morem, koje mi je sa W 60 bilo kudikamo lakše, nego sa W 30.
Vjerujte mi, dubina do 4 metra je više nego dovoljna, ispod dva metra dubine sve postaje plavo, autolevelsi u ps-u spašavaju stvar do tri metra dubine, al ispod toga zaboravite na boje, osim plave eek

Evo još par ljetnih snepšota za kraj, ja jaaaaaaaaaaako zadovoljan. sretan

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i bez pive nema nišparty

01.09.2008. u 20:08 • 11 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

O fotografiji, Pentaxu kao mom omiljenom brandu, smislu života i lijekovima protiv dosade

Linkovi

Moje fotke i ja
Fotozine.org ;)

Dobri dusi
Pentax u Hr :)

Hrpc Pentax forum

Najbolje foto novine u hrvata
Blog tražilica Blogerica