Moj fotić i ja

subota, 19.07.2008.

Bolji fotić - bolje fotke!

Jel tak?
Na hrpcu će se svi složit sa time smokin
Na zinu bu ih bila nekolicina koji se nebuju složili no
Ja uvijek kažem kako je najbolji fotić onaj koji ti je pri ruci ... John Wayne je imao sličnu uzrečicu za žene wink
A o čemu se zapravo radi?
Prekjučer me NeoOrbis (nakon moje kuknjave na blogu) počastio sa Pentax Optio W30 kompaktom:

Image Hosted by ImageShack.us

Razlozi zbog kojih želim takvu igračku su slijedeći:

1. dost mi je vucaranja torbetine od deset kila stalno sa sobom! Kako sam do prije mjesec-dva dosta intenzivno fotkao, već mi se torba pomalo smučila. Kak je sezona završila, jedva sam dočekao da prestanem nosit fotić stalno sa sobom. Kak to obično biva, onog časa kad se uputiš od doma bez fotića, cijeli svijet se okrene naopako, scene na ulici su "posebne", svjetlo "neponovljivo", modeli sve jedan do drugoga, prilaze, prolaze, al, hebiga, nemreš mobitelom, jel tak? Možda nekim bijesnim modelom i bi, al nema mobača sa fotićem koji zadovoljava kriterije pod 2. sretan

2. dost mi je jednokratnih podvodnih plastikanera! Svako ljeto spalim par komada onih jeftinih jednokratnih podvodnih plastikanera, i uvijek se razočaram kak su podvodne fotke sa njima koma. Fali im blic. Fali im piši-briši mod rada. Fali im brzina feedbacka, jer kak da ja znam zakaj je fotka koma, mjesec dana nakon kaj sam ju uslikao? Ili je feler u razvijanju? Ili nekaj treće? rolleyes

3. dost mi je sumnjivih pogleda na plaži kad izvadim dslr sa gripom i komadom stakla koje strši još dvajst centi van iz tijela. Zonericu da ni ne spominjem. Nije baš da sam plašljiv i sitan, naprotiv. zubo Al hoću si fotkat klince na plaži bez suvišnih zašto, bez sumnjivih pogleda, onak, na miru sretan

Osim kaj opet mogu imat stalno fotić sa sobom, a da mi stane u žep, ima u cijeloj toj priči i jedna druga strana.
Jedan od mojih par fotografskih uzora, Arno Rafael Minkinnen, postavio je si je tri pravila (zapravo ograničenja) za fotke koje će snimati (ta pravila trenutno nisu bitna). Utvrdio je da su ga zapravo vlastita ograničenja otjerala na veći nivo kreativnosti. Eh, sad, sumnjam da će ograničenja koja mi kompakt diktira, napravit od mene Minkinnena, ali, realno, za barem 90% obiteljskih ili uličnih fotki po danu, svaki je kompakt u današnje doba sasvim dovoljan. A i baš me zanima da li ću nakon ljeta moći reć da sam uslikao neki masterpiece sa kompaktom, jednostavno zato jer mi je bio pri ruci wink

Za sada samo jedan snepšrot sa jučerašnjeg šopingiranja wink

Image Hosted by ImageShack.us

19.07.2008. u 00:50 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

O fotografiji, Pentaxu kao mom omiljenom brandu, smislu života i lijekovima protiv dosade

Linkovi

Moje fotke i ja
Fotozine.org ;)

Dobri dusi
Pentax u Hr :)

Hrpc Pentax forum

Najbolje foto novine u hrvata
Blog tražilica Blogerica