pokojni_toza

20.05.2008., utorak

Natjera me

...žena da gledam Evrosong! I hebiga, zapeše mi svi favoriti u prvom krugu, samo Bosanac prošo! A dobri su mi bili Dustin the turkey,i ona 3 debela Estonca što pjevaše: Krumpira, krišku luka, jastogaaaa! To je dostaaaa!!cry
Al zato sastav za finale: Grčka Britney, Norveški Feminem, Poljska Celine Dion, Rumonj koji glumi Talijana, i ona dva Moldavca koji glume anđela i vraga i vrište ko da neko kolje krmke!!
Valjda ću izbjeć finale!!bang
- 23:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

01.05.2008., četvrtak

Živijo prvi grah

Kako se proslava praznika rada pretvorila u sajam sirotinje

Mnogi danas ne idu u Maksimir jerbo su iz nekog razloga uvjereni da je to komunistički praznik, pa nećedu jesti grah sa bandom crvenom! Meni to nema neke logike jer ispada da samo komunisti slave rad a da se u kapitalizmu ne radi! Mada, s druge strane, otkad imamo kapitalizam sve je manje posla!
Osobno, prijašnjih godina nisam išao jer je proslavu organizirao sindikat* da pokaže kako ipak nešto rade, a ove godine ne idem jer organizira "mecena" Bandić, koji će se pokroviteljski smješit onim istim ljudima kojima je nemoguće poskupio život a on im poručio da ako nemaju za režije nek se odsele iz grada! Danas će im zato "velikodušno" udijelit jedini pošten obrok ovaj mjesec i bez srama ponosno davat intervjue i iskat glasove! Fuj!!!

*sindikat - ljudi koji se tobože bore za prava radnika i bolje uvjete rada, na kraju svakih pregovora popuste državi i poslodavcima, i taj posao rade dok ne dobiju posao u državnoj ili stranačkoj službi kada drastično mijenjaju mišljenje!


- 12:27 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sa onoga ili ovoga svijeta. OvisiFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi



Ja čitam one koji mi se javu.
Pa možete i vi isto čitat one koji mi se javu.

Zašto se držim majčice zemlje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Forever

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako se nekom ne sviđa blog nek stisne dugme
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


emajl-ako se neko hoce javit:

pokojni_toza@net.hr