kreeza identeeteta

subota, 11.02.2006.

loonatic

nema, jednostavno nema boljeg osjećaja od vjetra na mostu, po noći, ispod punog mjeseca. ništa nije vrijedno dovoljno da to zamijeni. nikada i nigdje se ne osjećam toliko slobodna. psihodelično udišem punim plućima dok mi se ne zavrti u glavi, blesavi smajl mi je razvučen od uha do uha, a po licu bridi hladni vjetar... koji nije više toliko hladan da neke najveće optimiste ne bi podsjetio na proljeće. i onda još vidim puni mjesec iznad sebe... aaaaa, ti si... to objašnjava mnoge stvari u današnjem sjebanom danu ;) još posjedujem i rijedak talent da svaki mjesec dobijem upravo u dane punog mjeseca. kakva ljupka kombincija, grof drakula je dijete cvijeća u odnosu na mene :D
ne zna se tko je bio sretniji trčeći po pijesku večeras preko drave - pas ili ja :))) skoro svi ljudi koje znam su me, nakon onog napada na badnjak, pitali: dobro, hoćeš sad napokon prestat okolo bauljat po noći sama??!! pa naravno! ...da neću :))) ne dam to ni za šta na svijetu! tamo sam tako slobodna.
negdje sam nedavno pročitala kako u znaku raka (dec mi :) dominira mjesec. a mjesec se ne nalazi slučajno u korijenu engleske riječi za luđaka :) ah, tako dakle.. osim što sam hazzard to myself i creep, ja sam i loonatic :D

- 20:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #