kreeza identeeteta

petak, 20.01.2006.

I'm a creep

svi se nešto na veliko žene, udaju, kuće, rađaju djecu.... prošikat ću, proganja me to na svakom koraku. a ja i dalje bauljam kroz vakuum i ne prestajem razmišljat o kurcu! kada bi se na neki način moglo izmjerit koliko puta na dan pomislim na to kako divlji čovjek ulazi u mene, broj bi sigurno uvelike prelazio barem 200.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! prošlo je tek tjedan i pol, dakle još 3 i pol :( sexy shop je na drugom kraju grada i ima neko čudno radno vrijeme, pa nikako da odem po svoj novi gumeni ud.... :D :D nema mi smješnijih riječi od: ud, vulva i dojke :D :D zvuče kao neki virusi, ili zimzelene biljke :D
neki dan se vraćam navečer iz fitnesa i pričam sama sa sobom (kao i uvijek, bože moj) i skontam da me bijelo gleda neki lik iz auta 2 metra ispred mene. i ajd što sam pričala sama sa sobom, ali sam se odmah sjetila da sam se par sekundi prije toga i počešala po pici! :D (dala mi je znak da je vrijeme za brijanje)
barem me nije vidio kako trljam nožicama... to sam skužila da radim dok jedem ili kad se uvučem u krevet i totalno mi je dobro i toplo. valjda neki infantilni reflex, mislim da bebe to rade... ja sam slučaj za medicinski priručnik.

But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here


Radiohead

- 17:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #