kreeza identeeteta

subota, 24.12.2005.

hieros gamos

sinoć sam skinula jumfer u karaokama. čudim se kako danas uopće govorim.. svidjelo mi se vrlo hihi i nije mi ni išlo tako loše kako sam očekivala... osim tu i tamo :) u fitnesu je party blago rečeno propao. ne znam zašto su ljudi u takvom kurcu. ali nas 6 karaoke-entuzijasta se nije dalo smesti, tako da smo dobrano zarondali unatoč svojoj neshvaćenosti :))
kupila sam prije par dana da vincijev kod. i završim ja tako knjigu koju sam čitala prije toga (povratak kralja, drugi put) oko 8 navečer. i rekoh - idem prelistati samo prvih par strana da vincija, pa ću nastavit sutra.... sljedeća scena: ja u 2 u noći sklupčana, gladna, dehidrirana i smrznuta, frenetično gutam 400. stranicu knjige. onda sam lagano već vidjela dupla slova, a i ujutro sam išla radit, tako da sam tužna morala ostaviti zadnjih 100 strana za sutra. u životu nisam pročitala ništa napetije! a i uboli su me u žicu sa stavom kontra crkve, svetom ženstvenoću, vitezovima templarima, svetim gralom i obredom svetog sexa - hieros gamos :)))) prva religija koja me se dojmila, da znam gdje ih ima, otišla bi im se pokloniti iste sekunde :))))

- 16:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #