polymer clay on my Way

26.02.2008., utorak


a šta reči ?????
samo ću pastati dio đusovog bloga


Ja sam izgleda imao sreću da svoj invaliditet dobijem besplatno, i to svih 80%. Ni eura nisam platio za njega. No, moje zvijezde su toga dana valjda bile osobito sjajne, pa sam dobio još jedan aspekt invaliditeta koji „dijagnostička“ ekipa ne može ničime platiti- osobne traume. Dobar dio će se prepoznati u ovoj priči. Pravi branitelji taj aspekt priče ne mogu zaboraviti ni krajnjim naporima. Iskustva s osobama s invaliditetom mi govore da dobar dio njih nije ograničen zato jer su u kolicima ili na štakama. Svaki invaliditet nužno počinje- u glavi. Većina vas ne zna kako je to kada se ljudi oba spola i svih starosnih skupina na ulici okreću za vama zbog tjelesne različitosti, kada ste u startu označeni kao „manjkavi“ na svim poljima, od intelektualnog do moralnog (!!), zbog svoje različitosti u usporedbi s nekim „zdravim“. I hvala Bogu da je tako.

No, kada ste 24 sata dnevno u okruženju koje vas svakom svojom gestom uvjerava da ste slabiji, da nešto ne možete, da nikada ništa nećete postići i da su drugi bolji od vas, ako si dopustite bilo kakvu mentalnu slabost- postajete invalid! Ne zbog kolica, štaka ili proteze, nego jer ste podsvjesno uvjereni da je društvo u pravu i svaki put kad osobno doživite onaj moronsko-samilosni pogled tipa: „A jadan/na...“ od nekoga tko vam je intelektualno, moralno ili iskustveno inferiorniji, potvrđujete svoj invaliditet. Kao i kada čujete opasku tipa: „Zašto bih ja bogalju dao/la prednost u redu, i ja čekam već sat vremena??“, što je u društvu poput hrvatskog više-manje neizbježno.
To je jedan nepresušni, zlatni izvor trauma koje svi euri svijeta ne mogu kupiti.


Ovim putem obavještavam sve koji se žele odazvati našem pozivu da će se predavanje Anjinog tate Tomislava i vašeg Đusa održati:
u srijedu, 12. ožujka 2008., s početkom u 17:00 sati.



- 22:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.