polymer clay on my Way

15.10.2007., ponedjeljak


vrijeme
kažu krajem tjedna moguć snijeg no volim zimu al ovo mi je nekak prebrzo bang i ljeto mi je došlo prebrzo, u stvari čidava godina je projurila blablablablablablablablablablau jebote pa ja starim blablablablablablanamcor!!
ma ko šljivi sve to smokin
napravila sam zimnicu smokin skupila dovoljno ljekovitog bilja za čajeve i sad nek pada kaj hoće fino
ja ću u toplini doma svoga daviti blabla svoje najmilije i igrati se svojom polimernom glinom i perlicama smokin
onako u međuvremenu dok nisam na poslu nono
volim heklati (to mi je najbolja terapija za pražnjenje mozga od bezveznih informacija nakupljenih tijekom dana)
volim i perlice eek (kao i večina ženskog roda) ovu tehniku sam pokušavala shvatiti 3 mjeseca !!! net je pun prekrasnih stvari (ruskinje rade čuda!!) rađenih njome.Za ovu tehniku treba preciznost i puuuuuuuuuuuuuuuuno strpljenja, treba najprije nanizati sve te perlice , a zatim svaku posebno uheklati u lanac, ali isplati se svaka očica, rezultat je fantastičancerek
ovo su moji prvi uradci i sve mi se više sviđa (al ipak glina je moj favoritthumbup)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 19:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.