polymer clay on my Way

12.06.2007., utorak


tu sam negdje .....
slobodne vikende sam uglavnom na ranču

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

gdje uživamo s klincima i malo manje s kosilicama

napravila sam povrtnjak, naravno EKOloški, malčirala ga i uskoro očekujem berbu mahuna (dragi i kćerkica baš nisu oduševljeni )

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

napravila sam i nešto novoga nakita ali nije poslikan, jer sunčano vrijeme koristim za neke druge stvari

ovaj vikend bila sam sa malim anđelom ANJOM i njenim roditeljimakiss u gostima kod gospodina Marija Hermana
u Puli ,i na izletu po Brijunima sa Istarskim savezom invalida
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

u idućem zapisu opisat ću dva prekrasna dana provedena s prekrasnim ljudima thumbupkiss
- 20:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.