utorak, 27.03.2012.

61. dan / uskršnja čestitka

... naravno u ovo doba potrebo je nabaviti i čestitke. Na stranu sve SMS-ove koje volimo poslati svima u imeniku i tako se riješiti bremena čestitarenja, ja sam još uvjek za dobre stare čestitke. Od malo papira, s malo mašte, vrijedne ručice mogu napraviti unikatnu čestitku! Pošta nije tako jako skupa, a najbližima se mogu i pokloniti uručivanjem...

Slijedi tutorial u sličicama kako napraviti jednostavnu, a efektunu čestitku kao što smo moja Malena i ja!


Potrebno:
Hamer u dvije boje, jedan veličine 21 x 21 cm (za podlogu), drugi 8 x 10 cm za jaje i natpis
Cik-cak škarice ili neke druge ili obične...
Ukrasna trakica ili zlatni končić 10 cm duljine
Bušilica za papir
Ljepilo za papir
Marker ili flomasteri

1. Izrezati jaje iz komada 8 x 10 cm, ali tako da ostane komad 4 x 8 cm u ovom slučaju žutog hamera
2. Dat djetetu da oboja jaje čime želi i kako god mu padne na pamet, s obje strane
3. Presavinuti hamer 21 x 21 cm u mom slučaju bijeli (na fotki je malo sfrkan jer je stajao u roli)
4. Izrezati cik.cak škarama prozorčić
5. Izbušiti rupice na jaje i iznad prozorčića
6. Provuć špagicu/trakicu/končić kroz jaje i zavezati na čestiku
7. Napisati na 4 x 8 cm hamer (žute boje) "Sretan Uskrs" i nalijepiti!

- 12:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

60. dan / Grebanje!

Konačno sam krenula s pisanicama - obožavam pisanice, i to posebno grebane. Moj Najdraži mi je poklonio za rođendan novi graverski aparat kojeg ja zovem grebalica i sad se ja i moja grebalica puno družimo... prva dva jajca su gotova... ispuhala sam ih za sada još 9... no bit će i puno više! Stvarno uživam u ovom predUskršnjem vremenu! Grebanje je otpočelo! zubo





- 11:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 20.03.2012.

58. i 59. dan / minijature, nastavak

Nastavljam u minijaturama... još četiri novih:

I dalje 3 x 4,2 cm, suhi pastel, 2012. g, neopremljene, okvir je samo primjer:







- 10:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.03.2012.

55.,56.,57. dan / minijature

Naslikala sam nekoliko minijatura... mislim ih staviti u bogate okvire, onako malo deblje... za sada su neopremljene, a i kao takve se lakše poslikaju zboh odbljeska stakla. Jedan gospodin mi je jako pohvalio minijature, a ja odmah dobila krila! I sad me nose! Ubrzo će ih biti još!!!!

Ovdje samo kratak prikaz, više u AD galeriji







- 10:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.03.2012.

53. i 54. dan / Jak kao Jakov

Predamnom je divna čast, sudjelovat ću na aukcijskoj izložbi za Udrugu Jak kao Jakov koja će se održati 31.03.2012. u prostorima "Žitne kuće" u Karlovcu. Jako sam ponosna što sam jedna od onih koji su dobili pozivnicu da svojim djelovanjem barem nekako pomognu velevrijednoj organizaciji... više u svemu možete pročitati u OVOM ČLANKU... Vama ostavljam djela koja će se naći na toj izložbi:





UPDATE: Na izložbi i tokom cijelog događanja biti će i prodaja manjih umjetničkih artikala, kao i pisanica, vjenčića i tome sličnih stvarčica! Sve pozivam koji ste u blizini da dođete i sudjelujete! Svaka lipa je dragocjena!

- 11:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #