ORIGAMI

09.02.2012. u 18:02

Ovih dana sam se bavila papirnatim radovima, zapravo origamijem. Krenulo je nenadano jer sam htjela naučiti praviti srce od papira, kako mi je to bilo zanimljivo i super ispalo, zaredali su papirnati radovi pa stavljam slikice. Radila sam kolaž papirom jer nisam našla origami papir za kupiti.

Slijede radovi:


ovo je kreacija sa mojim prigodnim srčekima za stolnu dekoraciju a prigodom dana zaljubljenih pa neka ih samo. Stavila sam ih u posudu sa voćem i natakla na mirisne štapiće čiji se mirisi šire kućom, tako da je ispalo ugodno sa korisnim. Mislim da slika sve govori, a upute za izradu srčeka ima na internetu na raznim stranicama pa da ja ne dužim još sa izradom koja nije komplicirana tako da kome se sviđa samo treba krenuti bez straha u izradu, rezultata će sigurno biti.















Radila sam i ovu vazu koja je poklon pa evo kako je ispala isto sam učila preko interneta na raznim stranicama i evo rezultata.






















Evo iste vazice u svečanom izdanju spremna za darivanje.

























I za kraj još jedna vazica, ova je bila prva pa evo poslužila i ona kao dekoracija. Ako želite za valentinovo iznenaditi dragu osobu krenite u izradu srčeka i vazica, jeftino a zabavno a itekako može biti jedan prekrasan poklon od srca.

4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.