jastučić

23.05.2009. u 18:21

evo malo da se pohvalim da sam bila vrijedna ovih dana, pa sam radila jastučiće za vrtne stolice, radila sam od materijala sa dječjim uzorkom koji će biti odozgo i tamno zeleni koji će biti donja strana jastučića, u skladu sa stolicama......



malo se mjerilo.....



i krojilo....



evo i volančića, koje sam prvo ručno pospajala, kasnije je lakše sve mašinom obraditi.....



ovako to izgleda sa prave strane.....



pa punjenje vatom....



i gumbić u sredini..... EVO GA....


3 Komentara | Print | # | ^

cvijeće u staklenci

19.05.2009. u 20:05

evo upravo sam nešto htjela napraviti u staklenci koju sam dobila na poklon, koja je služila raznoraznim svrhama..... pa evo odlučila napraviti cvjetni terarij u staklenci..... uobičajeno je da se zemlja stavlja u staklenku ali meni se to čini da bi staklo bilo poslje mrljavo i prljavo pa evo male improvizacije terarija.......


u posudu sam stavila običnog kamenja, ne presitnog ali ni ne krupnog......













... školjkice i ukrasnih kamenčića...















nešto umjetnog bilja....















ovo je živo cvijeće, crassula, kaktusić i aloa














koje sam samo stavila zajedno sa teglicom u staklenku.....














meni izgleda jako lijepo i dekorativno, a opet staklo je čisto i kad se zaijeva mogu izvaditi cvijeće, zaliti i opet vratiti.

2 Komentara | Print | # | ^

MILIJUN ZVONČIĆA

12.05.2009. u 18:54

MILIJUN ZVONČIĆA je jednogodišnji cvijet za balkone i viseće posude. Posadila sam ga jer sam htjela nešto drugačije, pošto svake godine uvijek isto: pelargonije, iako su lijepe i izdržljive, te vrlo zahvalno cvijeće malo sam poželjela promjene što se cvijeća tiče, pa evo moj pokušaj sa zvončićima, još ga zovu Milijon cvjetova, MIlijon zvončića, Tisuću i jedan cvijet. Milion zvončića (“Million Bells”) ima veliki broj sitnih cvetova veselih boja koji su zvonastog oblika. Dobro podonosi sve vremenske uvjete, a narocite je otprona na vjetar, brzo raste. Ukoliko se pravilno zaljeva i prehranjuje najmanje jedanput ili dva put nedjeljno uzvratit ce bogatim cvijetom do kraja sezone, tj. do prvih mrazeva. Ako je biljka blijeda i lišče nema lijepu zelenu boju i počinje žutiti to je očigledan znak da joj fali hranjiva.

I evo par slikica kako moji izgledaju.....





3 Komentara | Print | # | ^

novi izgled bloga

10.05.2009. u 20:17

sve pohvale autoru mog bloga, šaljem mu.......kiss BRAVO MAJSTORE.

1 Komentara | Print | # | ^

kockice

06.05.2009. u 21:04

evo opet meni ideje ko grom iz vedra neba, pa se odlučila malo poigrati i napraviti kockicu...... onak, nabrzaka..... pa izvezla ove cvjetiće koje predstavljaju brojeve......1, 2, 3, 4., odrezala karton, presavinula, te pričvrstila koncem



evo ovo je spajanje u četvrtasti oblik, vidi se lijepo na slici kako je kockica mala, svega 2 cm..... a i vidi se usporedbom na nokat.....hm, fale mi 5 i 6....pa sam i njih izvezla ali brojkom jer bi bilo previše cvjetića možda ne bi ni stalo.....spojila isto kao i prethodno.


sada sam dobila dvije šuplje kockice, jedna malo veća da ova druga stane u nju.



evo ovako izgleda gotov proizvod.....a o uporabi da ne pričamo, stvarno može poslužiti za čovječe ne ljuti se, pa privjesak za ključeve, pa privjesak za retrovizor, pa privjesak za torbu......hm, a može jednostavno stajati kao suvenir.......

0 Komentara | Print | # | ^

LJekovita biljka: SRIJEMUŠ

02.05.2009. u 14:17

Ovo je jedna zapostavljena biljka za koju mnogi ljudi ni ne znaju, raste u šumama, na planinskim obroncima, biljka je dosta ljekovita i svakako bi trebalo znati ponešto o njoj kako je raspoznati. Uglavnom ju je lako naći jer se na daleko osjeti miris na bijeli luk. Evo upravo izlet na Jankovac, 01.05. mi je dalo ideju da napišem ponešto o njoj, jer nas je na trenutke zaustavljao njezim opojan miris, miris bijelog luka….. koji mnogi ljudi ne vole, ali ova biljka svakako zaslužuje koju riječ od mene, s obzirom da ju se u knjigama o ljekovitom bilju uopće ne spominje ili je tek spomenut uz češnjak (bijeli luk).
Porodica : Liliaceae - ljiljani
Narodni nazivi : crijemuš, sremuš, srijemuš, divlji luk, šumski luk, medvjeđi luk

OPIS :
Iz lukovice u proljeće izrastu većinom 2 (rjeđe 3) eliptična, duguljasta i šiljasta lista, tamno zelene boje, sjajni, pri dnu se postupno sužavaju u dugačku peteljku.
Nakon listova iz lukovice izraste uspravna do 25 cm dugačka (gola i trokutasta) cvjetna stabljika. Od IV do VI se na vrhu cvjetne stabljike razvijaju se mnogobrojni sitni bijeli cvjetići zvjezdastog oblika koji čine složen štitasti cvat. Cijela biljka ima miris po češnjaku, posebno ako se protrlja ili zgnječi u ruci.


LJEKOVITA SVOJSTVA:
Zeleni dijelovi su bogati vitaminima naročito vitaminom C, biljka je puna bjelančevina i vitamina, a kao i svi lukovi imaju antibakterijska svojstva. Sadrži ljekovita svojstva, pa se preporuča osobama koji imaju problema sa povišenim krvnim tlakom, smiruje i liječi kašalj, jača srce i oslabljeni srčani mišić, štiti kao preventiva od infarkta, smiruje upalu sluznice želuca, otklanja nadutost i plinove, omogućuje bolje izlučivanje žuči, koristi jetri, potiče na rad bubrege, smiruje upale mokraćnog mjehura i njegove upale, djeluje ljekovito na maternicu, sprečava i liječi osteoporozu, smanjuje bolove kod artritisa i reume.

UPOTREBA: srijemuš se koristi kao začin i ukusno povrće. Usitnjeni listovi i sočne lukovice mogu se dodavati juhama, jelima od mesa, kuhanom i pirjanom povrću, varivima i sendvičima, te kao salata. Naravno, biljka srijemuš se koristi samo u svježem obliku.

SUŠENJEM I KUHANJEM NESTAJU NJEGOVA LJEKOVITA SVOJSTVA.


GDJE JE NAĆI: od ožujka do svibnja na planinskim područjima. Treba imati na umu da ova biljka raste nezagađena, bez umjetnih gnojiva i na čistom tlu, ponegdje prekriva čak i hektare površine……nije ju teško raspoznati iako listovi liče na list đurđice, ali nijedna biljka koja je slična srijemušu ne miriše na bijeli luk, tako da ne bi trebalo biti zabune prilikom berbe.

6 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.