Miki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga...

Ovo je blog na kome ćete moći videti svašta o meni, mojim prijateljima i Milanu Stankoviću.... :)

bezimena lutka - UPF feat BKS


Cursors - Get this CursormyspaceMySpace LayoutsFriendster Layouts

Ja sam Jelena
Rođena sam 14.07.1994.
Živim u Borovu naselju
Treniram mažoretkinje
Volim..... MILANA STANKOVIĆA...
Ne volim dvolične i umišljene osobe, školu....
Naj frendica: Aleksandra Davidović (Aky)
Ostale naj frendice: Srky, Kris, Anči, Deksy...
Naj frend: Nikola Čančarević (Čanča)
Ostali naj frendovi: Damjan, Bobota, Tripko...
Imam MSN, ako nekom treba nek se javi



Get your own Poll!



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Maker
[Glitterfy.com - *Glitter Text*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Maker
[Glitterfy.com - *Glitter Text*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

nedjelja, 25.11.2007.

Pozz ljudovi.... wave
Thx za komiće.... sretan Super ste.... smijeh
Evo ja ne znam šta da vam pišem... zaliven
Eto čujem da je danas na brodu nekima bilo super.... cry A bit će i nama sledeće subote.... cerek
Evo... Možda vas smaram sa Mialnom, ali... OBOŽAVAM GA!!! cerek
Nemojte se ljutiti.... smijeh
Pozz.... Do sledećeg posta.... mah


Image Hosted by ImageShack.us



Glavni favorit na ovogodišnjem takmičenju „Zvezde Granda“ koji je, suprotno svakoj logici, na finalnoj večeri ispao među prvima, Milan Stanković, nastavio je da pleni publiku svojim šarmom na zajedničkoj turneji širom Srbije ali i u inostranstvu. U razgovoru za Kurir priznaje da presudne večeri nije imao sreće, ali da to nije smak sveta, kao i to da mu ne smeta što privlači pažnju muškaraca, jer su i sve najveće svetske zvezde gej ikone. Ipak, najjači vrisak na nastupima dobija od klinki, koje ga obasipaju plišanim medama.

Kako je moguće da na ovogodišnjem takmičenju „Zvezde Granda“ nisi pobedio?
- Ja to objašnjavam time da nisam imao sreće, sve ostale predispozicije sam imao. Bio sam iznenađen, kao i svi, ne samo moji fanovi nego i oni koji nisu navijali za mene. Ali, to nije smak sveta.

Šta se dešava sada, nakon takmičenja?
- Turneja, nastupi svake večeri. Mislio sam da to, kao, plati „Grand“, pa ko voli neka izvoli da dođe. Međutim, ljudi plaćaju karte. Nije to ono, kao, ajde da vidite ovu decu, nego ljudi s namerom dođu i plate da vide „Zvezde Granda“. Svaka hala je bila puna, a atmosfera super!

Da li ti se sviđa pesma koju si dobio?
- Da. Plašio sam se šta ću ja dobiti.

Misliš li da si mogao da dobiješ bolju pesmu?
- Ne znam, ne verujem. Nisam čuo bolju pesmu.

Da li među ostalih 12 kompozicija postoji neka koja ti se više dopada?
- Ne. Za mene je to jedini izbor, a mislim da je najveći hit Radina pesma. Da li se nešto u tvom životu promenilo?
- Promenile su se neke okolnosti i nešto od toga mi se sviđa, nešto ne. Sviđa mi se to prepoznavanje, a ne sviđa mi se to što ne mogu često da viđam majku i sestru u Obrenovcu, na primer, jer nemam vremena.

Šta misliš o tome što si na veb-portalu privukao pažnju homoseksualaca?
- Meni je drago ko god da obrati pažnju, pogotovo ako su to pozitivne stvari. Meni se to sviđa.

Znači, ne smeta ti da budeš gej ikona?
- Najveće zvezde, i svetske i naše, su gej ikone, verovali ili ne.

Da li te je nekada startovao muškarac?
- Jeste. Pravio sam se lud, nisam hteo nikoga da uvredim, ali sam iskulirao. Da, u istom kafiću startovali su me i muškarci i devojke.

Imaš li devojku?
- Ne. Ali samo zato što nisam zaljubljen, ne zbog toga što je sada u ovom poslu nepoželjno da imam devojku. Ipak, i kada je budem imao neću to isticati. Najviše mrzim kad naše javne ličnosti guraju svoje partnere ili svoju trudnoću u prvi plan.

Misliš na tvoju koleginicu Sanju?
- Ne, ne. Sanju obožavam. Ona i ne gura to. Ona bi volela da se o tome što manje priča.

S kim se u vašoj ekipi najviše družiš?
- Od čuvene dvanaestorke sa Radom najviše, zato što je, kao i ja, devica u horoskopu i baš mi prija njeno društvo. Svi se super slažemo, a Rada se tu samo malo više ističe.

Šta se to u poslednje vreme dešava sa Dinčom?
- Ne verujem da je to trema, mislim da stvarno ima problema sa želucem, žučnom kesom. Čudno mi je što se to pojavilo sada a ne ranije. I ja na ponekom nastupu osetim tremu, ali to je normalno.

Jeste, ali on se zbog treme nije pojavio na nastupu u Zrenjaninu?
- Da, nije nastupio. Mada, i ja sam ekstremni tremaroš, samo vešto krijem tremu. Još u srednjoj školi sam povraćao na nervnoj bazi.

Da li svoju prošlost kriješ jednako vešto kao i tremu?
- Samo se trudim da ne kopam po očevom grobu. Mislim da je ono što ste čuli dovoljno, da ne zadiremo dublje.

Onda ćemo da zadremo u to kada ćeš da se slikaš go za Kurir, kao što si nam obećao?
- Ja bih to uradio još odavno da su ljudi to tražili. Eto, kada 20 odsto vaših čitalaca bude tražilo da se skinem, ja ću to i uraditi!

Šta očekuješ od angažmana u „Grand produkciji“?
- Kada bi išlo ovim tokom, ne znam gde bi mi bio kraj! Ali problem je što će sada doći nove „Zvezde Granda“ i plaši me samo to da bi sve ovo moglo biti kratkotrajno, kao kratkotrajno mleko (smeh).

Ne treba da se plašiš dok god devojčice najviše zbog tebe vrište na nastupima...
- Ubedljivo, ali ubedljivo... Nije da se hvalim, ali ubedljivo najviše. Ne znam koliko plišanih meda dobijam i šaljem u Obrenovac. Prepuna ih je soba! Na svakom nastupu ja dobijem punu kesu, a ostali jednu ili dve igračke.


Evo da ne kažete da je sve baš o Milanu... Evo Sekin novi spot... Aspirin...




| Miki (120) & Jeca # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.