kruh naš svagdanji ...

ponedjeljak, 09.11.2009.

AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sitijo se pasvorda jeba mu šarenpasmater i pasvordu!!! Nije mi dugo ni tribalo....tri godinice...a najzajeb je što mi ni mejl nije radijo, ustvari on je radijo ali ga ja nisam moga otvorit jerbo je ima isti pasvord! ubila pamet....
Živci bili!!!

09.11.2009. u 22:57 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Vrijeme u Domovini

Vrijeme u Zinbabveju

Broj posjetitelja
Free Website Counters



Opis bloga
sve i svašta po danima Gospodnjim...

Evo pa pišite
kral mail


Moj banner:

Kral

Ovo mi je gušt pročitati
Borut
zligirl
Braco
Braco bloger
Republika Vinkovci i Pajo s njima skupa zajedno svi oni
Feby
kiwie
sick
dišpet
reporter
pater Luka
ribafish
mil palabras
Darko
fotoamater
PIVOPIJE!!!
beerlover
Konj Umorni
sumohrvat
arianna
mama44
selmičak
pokojni toza
u kvadru
slatkogrko
cane
maja
>neutrino- čovjek koji pokreće
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

U KREIRANJU OVOG BLOGA NIJE ZLOSTAVLJANA NITI JEDNA ŽIVOTINJA!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kostelići,cijela istina

Free Website Counters



eto ja uzeo slobode...
u ovom boxu ću,(vid mene) preporučiti Vam neke stvari koje su me se dojmile....
knjige,filmove,fotke, događaje, šta ja znam, uglavnom svašta...
PROČITAJTE:
KOSTELIĆI, CIJELA ISTINA - autor T.Birtić (izvrsna knjiga o usponu naše najzlatnije obitelji)
a što se fotki tiče Borut je inspiracija, a fotoamater i milpalabras su izvrsni...


dezinj baj

tekkno blog





copyright © kral 2005/2006